اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری صاحبان دروغین مسکن مهر



فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری جاعلان و کلاهبرداران مسکن مهر پرند خبر داد.

به گزارش خراسان، جعفر علیزاده گفت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری 17 پرند مبنی بر این که شناسنامه وی جعل شده و متهمان را می شناسد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات کلاهبرداران را در پرند شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی وارد منزل آنها شده و ۳ نفر به نام های "ع-س" و "ع-ک" و "م-ن" را دستگیر کردند.

علیزاده افزود: ماموران در بازرسی از منزل آنها تعداد زیادی مبایعه نامه و مهرهای جعلی از نهادهای دولتی "دادگستری، قوه قضاییه، شهرداری و بانک ها" کشف کردند و متهمان را برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که با همدستی همدیگر، شناسنامه فردی را جعل کرده و به عنوان مالک مسکن مهر به دفترخانه رفته و قصد کلاهبرداری داشتند که در آنجا جعلی بودن شناسنامه مشخص شد و از محل متواری شدند که با هوشیاری مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس رباط کریم تصریح کرد: متهمان در ادامه بازجویی پلیس روش کار خود را فاش کرده و اذعان کردند در ابتدا مشخصات افرادی که در مسکن مهر عضو شده بودند و طبق قراردادهای ۵ برگی صاحب منزل شده بودند را دانلود کرده و با استفاده از مهرهای جعلی اوراق را با تمرین زیاد مهر و امضاء می کرده و با جعل عکس به روی شناسنامه ها خود را جای مالکان جا زده و اقدام به کلاهبرداری می کردند.


  اخبار حوادث  -  خراسان


ویدیو مرتبط :
دستگیری کلاهبرداران مسکن مهر پردیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان پروژه های مسکن مهر



دستگیری سارقان پروژه های مسکن مهر

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت مصالح و تجهیزات ساختمانی از پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد می کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های متعدد سرقت مصالح ساختمانی از پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ به علت حساسیت موضوع پیگیری آن بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کربلایی زاده در ادامه اظهار داشت : ماموران با اعزام به محل مورد نظر به صورت نامحسوس منطقه را تحت نظر قرار گرفتند تا اینکه دو نفر که با یکدستگاه خودرو نیسان در حال حمل کیسه های سیمان بودند شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت مصالح و تجهیزات ساختمانی از پروژه های مسکن مهر اعتراف کردند.

سرهنگ کربلایی زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به خالی بودن ساختمانهای نیمه کاره سارقان در کمین هستند تا مصالح و تجهیزات ساختمانی را از اینگونه اماکن به سرقت ببرند. بنابراین شهروندان باید با گماردن نگهبان و رعایت توصیه های پلیسی امکان هرگونه سوء استفاده را از مجرمان گرفته و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک در ساختمانهای نیمه کاره مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

گفتنی است ، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ./مهر