اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری شیطان در كوچه های شرق تهران



 

زن ذلیل ها رستگار نمی شوند!

 

مرد ۵۲ ساله ای كه با پرسه زدن در اطراف مدارس پسرانه چندین دانش آموز خردسال را مورد آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، از چندی پیش شكایت های متعددی از سوی والدین كودكان دانش آموزان دبستانی، در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران مطرح بود كه نشان می داد مرد موتورسواری كه خود را دوست مدیر مدرسه معرفی می كرد با فریب پسربچه های هفت و هشت ساله آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد.

با دستور قضایی از سوی دادیار رضوانفر به اداره ۱۶ پلیس آگاهی و تحقیق از كودكان آزار دیده ماموران در كمین متهم نشسته و او را دستگیر كردند.

با دستگیری متهم و شناسایی وی از سوی تعدادی از كودكان قرار بازداشت موقت متهم صادر و تحقیق از وی ادامه دارد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به جام جم آنلاین گفت: والدین كودكان دو مدرسه در شرق تهران می توانند بدون اینكه نامی از آنها مطرح باشد با حضور در اداره ۱۶ پلیس اگاهی شكایت خود را از متهم ۵۲ ساله كه یك مجرم سابقه دار است و از ۲۰ سال پیش تاكنون پس از متاركه با همسرش به تنهایی زندگی می كرده ارائه كنند.

محمدیان افزود: تحقیق از متهم ادامه دارد..../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دستگیری عاملان ترمینیشن توسط پلیس فتا شرق تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران



 

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران

 
رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه ، از دستگیری یک جاعل عناوین دولتی طی روز گذشته در خیابان نیرو هوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد ناصر شیدایی گفت : ماموران این کلانتری روز گذشته ، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که ملبس به لباس یکی از ارگان های دولتی بود ، ولیکن حرکات مشکوک داشت، مظنون شدند.

این مقام مسئول افزود: متهم به نام "عباس" به هنگام دستگیری و برای فرار از قانون، خود را مأمور یکی از ارگان های دولتی معرفی کرد.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهم، یک عدد دستبند و یک کارت جعلی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان ساخت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم جاعل عناوین دولتی است و در هیچ یک از ارگان های دولتی مشغول به کار نیست.

سرگرد شیدایی بیان داشت : متهم ضمن انتقال به کلانتری، در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر اخاذی با جعل عناوین دولتی اقرار کرد.

وی در خاتمه از تحویل متهم به مراجع ذی صلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.... / خبرگزارى فارس