اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سه آدم ربا و آزادی كودك هفت ساله+عکس



ربودن کودک,آدم ربایان,باندآدم ربایی

دستگیری سه آدم ربا و آزادی كودك هفت ساله+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند آدم ربایی در كمتر از 6 ساعت و بازگشت پسر بچه هفت ساله به آغوش خانواده اش خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ قربان صنعتی با اعلام این خبر گفت: ساعت 13:30 بیستم تیر ماه در پی اعلام ربوده شدن كودكی 7 ساله در شهر جدید گلبهار، بلافاصله ضمن ابلاغ طرح مهار، شخصاً به همراه تیمهای زبده ای از پلیس آگاهی و اطلاعات در محل حاضر شدیم. 

سرهنگ صنعتی افزود: پدر متهم در اظهاراتش به پلیس گفت سركار بودم كه همسرم با من تماس گرفت و گفت محمد امین كه همراه بردارش و بچه همسایه مشغول بازی در خیابان بوده، توسط سه نفر ناشناس با خودرو پراید ربوده شده و به محل نامعلومی انتقال داده شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: ماموران مشغول بررسی موضوع و انگیزه آدم ربایان بودند كه پس از گذشت سه ساعت از زمان وقوع حادثه، یكی از آدم ربایان با پدر كودك تماس گرفت و تقاضای مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد كرد. 

 

وی در ادامه اظهار داشت: تیم های نامحسوس و زبده ای از پلیس آگاهی و اطلاعات نیز با پشتیبانی عملیاتی در مكان های مختلف محل قرار را زیر نظر داشتند تا اینكه یكی از آدم ربایان حین مكالمه تلفنی با پدر كودك شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت كه به محل اختفاء كودك ربوده شده اعتراف و ماموران بلافاصله در محل حاضر و كودك را آزاد كردند. 

 سرهنگ صنعتی خاطر نشان كرد: در ادامه با اعترافات متهم مخفیگاه دو همدست دیگر او نیز شناسایی و در كوتاه ترین زمان، تیم های عملیاتی به محل اعزام و با استفاده از شگردهای پلیسی و عملیاتی هر دو متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. 

 

متهمان دستگیر شده كه بین 19 تا 22 سال سن دارند در تحقیقات اولیه پلیس آگاهی، انگیزه خود از آدم ربایی را صرفاً مالی عنوان كردند و اظهار داشتند كودك را نیز اتفاقی ربوده و شماره همراه پدرش را نیز از خود او گرفته اند. گفتنی است، كودك ربوده شده نیز در كمتر از شش ساعت عملیات پلیسی، صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.

باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری تروریست های ادم ربا و آزادی ربوده شده در بغداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب



دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب

سه پسر آدم ربا که به علت اختلاف حساب با همکارشان پسر 16 ساله او را ربوده بودند، در میدان آزادی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح جزییات دستگیری آدم ربایان جنوب غرب تهران گفت: ساعت 21 سوم بهمن ماه شخصی به نام "هوشیار.ز"از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 پایتخت اعلام داشت:برادرش "داریوش"16 ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی رنگ ربوده شده است.

رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه افزود:به دنبال این موضوع و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای در این کلانتری تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ باقری شاد اظهار داشت: ماموران پس از اخذ مشخصات آدم رباها عملیات گشت زنی هدفمند خود را اغاز کردند هنوز دقایقی از اجرای عملیات گشت زنی نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی مشاهده می کند 3 مرد جوان در حالیکه هرکدام از آنان یک قبضه چاقو در دست دارند پسر نوچوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ نگه داشته و مشغول ضرب و شتم وی هستند.

از آنجایی که ماموران احتمال می دادند این افراد همان اعضای باند آدم ربا ها باشند بلافاصله به خودرو نزدیک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند. هنگامی که ماموران به خودروی متهمان نزدیک شدند پسرنوجوان با مشاهده واحد گشت تقاضای کمک کرد.در همین حین سرنشینان پراید مذکور با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کلانتر 119 مهرآباد جنوبی با اشاره به اینکه در  بازحویی های پلیسی مشخص شد اعضای باند که "جلیل"،"جلال" و "مهدی"نام دارند؛"داریوش" را از اسلامشهر ربوده و سپس با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 6 میلیون تومان می کنند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در آدرس میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

باقری شاد در پایان خاطر نشان کرد:طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان با پدر شاکی همکار بوده و به دلیل اختلاف حسابی که با وی داشتند اقدام به آدرم ربایی کرده اند که در این ارتباط پرنده متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./مهر