اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سرکرده باند شرارت خاش



سرکرده باند شرارت خاش امروز دستگیر شد.

این فرد، سرکرده باند شروری است که پنج نفر از آنان چند روز قبل در خاش دستگیر شدند اما وی موفق به فرار شده بود.

داوودی فرماندار ایرانشهر گفت با پیگیری های شورای تامین این شهرستان و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و سپاه قدس، این فرد شرور که در منطقه شهردراز ایرانشهر مخفی شده بود ، ساعاتی قبل دستگیر شد.

اعضای این باند شرارت در شبهای پایانی ماه مبارک رمضان پس از سرقت از دو پمپ بنزین و سوپر مارکت در خاش بسوی مردم رهگذر تیراندازی کردند که موجب مرگ دو نفر و مجروح شدن سه نفر شد.

 

اخبار حوادث - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند شرارت و آدم ربایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند شرارت "پادشاه" در جنوب پایتخت متلاشی شد/ سرکرده باند درجه سرهنگی بر روی شانه‌اش خالکوبی کرده بود(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,باند شرارت پادشاه

اخبار حوادث - باند شرارت "پادشاه" در جنوب پایتخت متلاشی شد/ سرکرده باند درجه سرهنگی بر روی شانه‌اش خالکوبی کرده بود(+عکس)

مردی که اقدام به شرارت و زورگیری می کرد در منطقه نازی آباد دستگیر شد.

برابر اخبار و اطلاعات رسیده به کلانتری 130 نازی آباد مبنی بر اقدامات مجرمانه احدی از افراد سابقه دار منطقه نازی آباد در خصوص اقدام به شرارت و زورگیری ، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری قرار گرفته و فردی بنام محسن . ن ( 20 ساله ) در ساعت 23:00 مورخه 6 آبان ماه، در خیابان ناصری دستگیر شد.

 

با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه زورگیری ، پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت های بعنف" تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده بهمراه متهم در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
با آغاز تحقیقات ، "محسن" صراحتا به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران بویژه در محدوده میدان آزادی ، مناطق نازی آباد ، یاخچی آباد ، صالح آباد ، جوادیه ، اتوبان تندگویان ، اتوبان نواب اعتراف و عنوان داشت که سرقت های خود را بهمراه چهار تن دیگر از دوستان و بچه محل هایش بنام های "مرتضی .ط" ، "علی . الف" ، "علی . ی" و "محمدرضا . م" انجام داده است
 
با شناسایی اعضای گروه و برابر تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که این متهمین به اتهام ارتکاب جرایم مختلف "شرارت" ، "قدرت نمایی" ، "استفاده از سلاح سرد" و "ضرب و جرح" که در یک فقره منجر به کما رفتن یکی از اهالی منطقه نازی آباد شده ، تحت تعقیب پایگاه هفتم و نهم پلیس امنیت قرار داشته و با آگاهی از این موضوع در حال حاضر به محل های سکونت خود تردد نداشته و بلامکان هستند .
 
با اعترافات محسن مبنی بر اینکه اعضای گروه یکدیگر را در اماکن عمومی منطقه نازی اباد نظیر قهوه خانه ، پارک ها و ... ملاقات می نمایند ، هماهنگی های لازم با کلانتری 130 نازی آباد انجام و دستگیری متهمین در دستور کار مشترک پایگاه هفتم آگاهی و تیم تجسس ویژه کلانتری 130 قرار گرفت .
 
در اولین مرحله از دستگیری اعضای گروه ، "مرتضی . ط" در مورخه 11 آبان ماه توسط تیم تجسس ویژه کلانتری دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت ؛ او نیز همانند محسن صراحتا به دهها فقره زورگیری و استفاده از قمه و سلاح سرد در سرقت ها اعتراف و عنوان داشت که بهمراه سایر اعضای گروه و به صورت یک یا دو موتوره ، با موتورسیکلت های طرح هوندا 125 – در رنگ های مختلف – اقدام به زورگیری ، تهدید با سلاح سرد ، ضرب و جرح و قدرت نمایی کرده است .
 
در ادامه ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی دیگر از اعضای گروه بنام "علی . ی" به اتهام زورگیری توسط پایگاه سوم آگاهی دستگیر شده است که هماهنگی های لازم انجام و این متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار آنها قرار گرفت .
 
اقدامات جهت دستگیری دو عضو دیگر گروه ادامه داشت تا نهایتا "علی . الف" معروف به علی سرهنگ و "محمدرضا" نیز در منطقه نازی آباد ، داخل یک دستگاه پراید سفید رنگ دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار  گرفتند .
 
با دستگیری کامل تمامی اعضای گروه ، کارآگاهان در بازرسی بدنی متهمین متوجه شدند که تمامی آنها اقدام به خالکوبی کلمه King بر روی دستان خود و دیگر قسمت های بدن خود کرده اند ! که در تحقیقات مشخص شد که این 5 نفر پس از تشکیل گروه زورگیری و انتخاب کلمه King برای گروه تصمیم گرفته اند تا آنرا بر روی دستان خود خالکوبی نموده تا همیشه با یکدیگر اقدام به ارتکاب جرایم مختلف از جمله زورگیری ، قدرت نمایی با سلاح سرد و .... نمایند و به اصطلاح خود همیشه با یکدیگر بمانند !! ؛ در خصوص شهرت سرکرده گروه به "علی سرهنگ" نیز مشخص شد که این شخص برای نشان دادن سرکردگی خود اقدام به خالکوبی درجه سرهنگی بر روی شانه های هر دو دست خود کرده است !!! .
 
سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : "در ادامه تحقیقات و بررسی سرقت های مشابه مشخص شد که متهمین در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به زورگیری از شهروندان کرده اند ؛ یکی از مالباختگان پس از شناسایی ، در پایگاه هفتم آگاهی حاضر و پس از مواجه حضوری با متهمین عنوان کرد که آنها در ساعت 13:00 مورخه 31/06/1393 ، با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری کیف پول و گوشی تلفن همراه در محدوده میدان آزادی کرده اند ".
 
سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین گفت : "با توجه به سوابق متعدد متهمین در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت ، نزاع و درگیری ، قدرت نمایی ، استفاده از سلاح سرد و ... و اعتراف به دهها فقره زورگیری در منطاق مختلف شهر تهران و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان ، به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی بویژه سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزدهم خرداد – جنب کلانتری بازار مراجعه نمایند " .

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران