اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق ۷۰۰ میلیون تومانی در پایتخت



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد و طلاهای کلکسیونی قدیمی را از یک مغازه صرافی ربوده بود، خبر داد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان  گفت: این دزدی به وسیله دو سارق طراحی و انجام شده بود که ماموران هوشیار پلیس آگاهی توانستند یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: مقادیر زیادی از وجه نقد یورو ، انگشتر و سکه های طلا از سارق دستگیر شده کشف و ضبط شده است.

سرهنگ محمدیان گفت: یکی از متهمان نیز پس از دزدی به امریکا متواری شده است که از طریق پلیس اینترپل در تلاش هستیم تا این سارق را نیز شناسایی و ‌دستگیر کنیم و برای محاکمه به کشور برگردانیم.

 

اخبار حوادث -صداوسیما


ویدیو مرتبط :
دستگیری 100 سارق و زورگیر توسط پلیس پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری بابابزرگ سارق‌های پایتخت



اخبار حوادث -  دستگیری بابابزرگ سارق‌های پایتخت

عملیات صبحگاهی 300 نیروی پلیس در تهران با دستگیری 70 سارق و زورگیر و یك قاتل به پایان رسید.

بامداد یكشنبه 300 مامور پلیس آگاهی در قالب 70 تیم، خواب شبانه را از چشمان مجرمان زورگیر و كیف‌قاپ تهران ربودند. ماموران پلیس آگاهی كه از چندی قبل كار شناسایی مجرمان سابقه‌دار را آغاز كرده بودند ساعت 5:30 صبح عملیاتشان را در تهران و پنج شهر حاشیه‌یی شروع كردند و موفق شدند 71 سارق، زورگیر و قاچاقچی مواد مخدر را به همراه یك قاتل دستگیر كنند. در میان دستگیر شده‌ها پیرترین سارق پایتخت كه 27 سال از عمرش را در زندان گذرانده است شناسایی و دستگیر شد. این متهم كه به ابراهیم چهل تن مشهور است 30 سال است كه سرقت لوازم خانه انجام می‌دهد و یك هفته قبل از دستگیری آخرین سرقتش را انجام داده است.

در این عملیات كه زیرنظر قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران انجام شد یكی از سارقان طلافروشی تهران كه شش سال قبل به همراه همدستش هشت كیلوگرم طلا سرقت كرده بود در شهرستان شهریار پس از 600 متر فرار با شلیك گلوله ماموران زمین‌گیر و دستگیر شد. این سارق در 19 سالگی پس از سرقت طلاها و دریافت سهمش متواری شده بود.

در عملیات دیگری ماموران كه قصد داشتند یك سارق زورگیر را در یكی از شهرهای اطراف تهران دستگیر كنند موفق شدند یكی از قاتلان فراری را هم شناسایی و دستگیر كنند. همچنین ماموران كه در حال تفتیش خانه یكی از متهمان بودند متوجه شدند اعضای خانواده كیفی را به داخل كوچه پرتاب كردند، ماموران كه به موضوع مشكوك شده بودند كیف را بررسی كرده و از داخل آن بیش از چهار كیلوگرم ماده مخدر شیشه كشف و ضبط شد كه سارق زورگیر مدعی بود این مواد را به‌صورت امانت نگهداری می‌كند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران با اعلام اینكه جوان‌ترین سارق دستگیر شده زیر 19 سال سن و بزرگ‌ترین سارق نیز بابابزرگ سارقان تهران با 62 سال سن است، گفت: از متهمان دستگیر شده كه عضو 7 باند سرقت و زورگیری بودند، 18 دستگاه خودرو و پانزده موتوسیكلت كشف و توقیف شد كه احتمال می‌دهیم این اموال از پول‌های سرقتی خریداری شده باشد. تحقیقات در مورد شیشه‌های كشف شده نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است كه به زودی اطلاعات جدیدی را در این باره اعلام می‌كنیم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم كار در هفته نیروی انتظامی این عملیات را برای برخورد با سارقان خودرو، لوازم داخل آن، زورگیری، كیف‌قاپی و سارقان لوازم خانه طراحی و بامداد یكشنبه اجرا كردیم.

 

اخبار حوادث - روزنامه اعتماد