اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق و فروشنده مغز انسان



اخبار حوادث - دستگیری سارق و فروشنده مغز انسان

پیلس ایالت «ایندیانا» در آمریکا از دستگیری فردی به جرم سرقت شیشه‌های محتوی بافت‌های مغز انسان از «موزه تاریخ پزشکی ایندیانا» و فروش آنها در اینترنت خبر داد.

پلیس ایندیانا گزارش داد: مردی که شش شیشه محتوی مغزها را از طریق اینترنت به مبلغ 600 دلار به علاوه 70 دلار هزینه حمل خریداری کرده بود، پس از مشاهده برچسب روی شیشه‌ها که از تعلق این مغزها به موزه تاریخ پزشکی ایندیانا حکایت می‌کرد به دزدی بودن این مغزها مشکوک شده و با پلیس تماس می‌گیرد.

پلیس سپس با فروشنده این شیشه‌های محتوی مغز و اعضای بدن انسان قراری صوری ترتیب می‌دهد و وی را دستگیر می‌کند.

«چارلز»، 21 ساله که متهم به سرقت و فروش این شیشه‌ها است همچنین متهم است که 60 شیشه دیگر محتوی مغز و بافت‌های بدن انسان را از انبار «موزه تاریخ پزشکی ایندیانا» سرقت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، چارلز با جرایم دیگری نظیر سرقت و همراه داشتن ماری جوآنا رو به رو شده و پلیس اعلام کرده است که پس از تکمیل بازجویی‌ها، احتمال انتصاب جرایم بیشتر به وی وجود دارد.

مدیر موزه «تاریخ پزشکی ایندیانا» نیز از بازگرداندن شیشه‌های خریداری شده توسط مشتری آنها به موزه خبر داده است. این خریدار می‌گوید که هدفش از خرید این مغزها تنها جمع‌آوری چیزهای عجیب و غریب بوده است.

اخبار حوادث - ایسنا


ویدیو مرتبط :
فروشنده ،سارق را به شدت کتک زد!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروشنده مغز انسان بازداشت شد


پلیس آمریکا مرد ۲۱ ساله ای را از ایالت ایندیاناپلیس دستگیر کرده که سال گذشته را صرف ورود مخفیانه به موزه تاریخ پزشکی ایندیانا کرده و به سرقت مغز انسان و فروش آنها به صورت آنلاین اقدام کرده است.

خبرگزاری مهر: پلیس آمریکا مرد ۲۱ ساله ای را از ایالت ایندیاناپلیس دستگیر کرده که سال گذشته را صرف ورود مخفیانه به موزه تاریخ پزشکی ایندیانا کرده و به سرقت مغز انسان و فروش آنها به صورت آنلاین اقدام کرده است.

دیوید چالرز ۲۱ ساله متهم به سرقت مغز انسان و سایر بافتهای حفظ و نگهداری شده از مخزن وسیع این موزه است که بقایای ۲ هزار بیمار کالبد شکافی شده طی دهه های ۱۸۹۰ تا ۱۹۴۰ در آن نگهداری می شود.

این موزه در آن زمان به عنوان بیمارستان مرکزی ایالت فعال بوده است و بیماران دارای اختلات ذهنی و روانشناختی را طی سالهای ۱۸۴۸ تا ۱۹۹۴ درمان می کرده است.

چالرز این مغزها و بافتهای انسانی را در اختیار یک واسطه قرار می داد که وی نیز نمونه ها را در سایت آنلاین eBay به فروش رساند.

پلیس طی سال گذشته چندین مورد ورود غیر قانونی به موزه را بررسی کرده بود اما زمانی به سرقتها پی برد که یک خریدار در سن دیگو با پلیس تماس گرفت.

این خریدار که ۶ شیشه مغز انسان را به قیمت ۶۰۰ دلار خریداری کرده بود، با مشاهده برچسبهای شیشه ها به دزدی بودن مغزها مشکوک شد و با پلیس ایالت ایندیاناپلیس تماس گرفت. پلیس نیز رد فروشهای سایت eBay را گرفت و فروشنده را دستگیر کرد.

فروشنده با پلیس همکاری کرد تا در یک دیدار ساختگی چالرز دستگیری شود، چارلز نیز به جای تحویل ۶۰ شیشه از اعضای بدن انسان که اخیرا از موزه به سرقت برده بود با ورود پلیس به دیدار ساختگی، دستگیر شد.