اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق مسلح پس از شلیک تیر هوایی



 

سارق مسلح که با شلیک تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بانک قصد نقد کردن چک مسروقه را داشت با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ساعت ۸ و ۲۳ دقیقه روز گذشته یکی از تیمهای گشت کلانتری شهرک ناجای مشهد در بولوار دانشجو متوجه شلیک دو تیر هوایی در بانک شده و عازم محل مورد نظر شدند.

 

وی افزود: قبل از حضور مأموران در بانک جوانی که مسلح بود با خودروی سواری مشکی رنگ از محل متواری شد و پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد، تمامی تیمهای گشت و عملیات فرماندهی انتظامی که در نزدیکی محل حادثه بودند، وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار، مأموران کلانتری شهرک ناجا موفق به دستگیری سارق مسلح شدند.

 

سرهنگ پاسدار احد کریمی گفت: در بازرسی متهم یک قبضه اسلحه کمری، ۶ قطعه کارت سوخت، دوربین فیلمبرداری، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، سه جلد گواهینامه، یک جلد کارت معافیت و مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم از سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو بوده و شب قبل نیز لوازم داخل یک خودروی سواری در خیابان سناباد را به سرقت برده است و با برداشتن چک مسروقه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال با تهدید اسلحه و رعب و وحشت قصد نقد کردن وجه چک را داشته که با حضور به موقع مأموران ناکام مانده است.

 

تحقیق از متهم به منظور کشف سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق مسلح توسط مردم رهگذر‬ -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دو سارق شب‌رو با شلیک تیر‌هوایی




 اخبر حوادث - دستگیری دو سارق شب‌رو با شلیک تیر‌هوایی

تیم‌های گشتی پلیس تهران نو در جاجرود دو سارق حرفه‌ای شب‌رو را با شلیک تیر هوایی دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 5 بامداد، هفتم تیر ماه ماموران کلانتری 128 تهران نو حین گشت زنی در مسیر جاجرود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که با چراغ خاموش در حال تردد بود مشکوک شده و درصدد بررسی موضوع بر آمدند.
 
به محض اینکه ماموران خواستند به موتورسیکلت سوار نزدیک شوند، آنان با مشاهده ماموران متواری شدند که با فرار متهمان ماموران با هماهنگی مرکز پیام اقدام به تعقیب و گریز کردند.
 
پس از طی مسافتی به راکب موتور فرمان ایست داده شد اما وی  توجهی نکرده به همین منظور ماموران به جهت متوقف نمودن متهمان ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح به آن ها فرمان ایست  دادند و بازهم توجهی نکرده و سپس ماموران اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که بازهم متهم توجهی نکرده و به فرار خود ادامه دادند.
 
در ادامه تعقیب و گریز  5 تیر به لاستیک موترسیکلت شلیک شد که در نهیات در تقاطع خیابان امامت راننده قادر به کنترل نبوده و با گاردیل برخورد کردند و هردو نفر به صورت پیاده به فرار خود ادامه دادند که در نهایت متهمان که "احسان" و "پیمان" نام داشتند دستگیر شدند.
 
متهمان پس از دستگیری جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند که در هنگام انتقال یکی از شهروندان به واحد مراجعه و اظهار داشت که متهم ریف اول ساعاتی پیش در خودروی وی را خم و 500 هزار تومان وجه نقد به همراه یک دستگاه گوشی و یک عینک به سرقت برده است.
 
سرگرد صادق زرونی رییس کلانتری 128 تهران نو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با تجمیع اطلاعات به دست آمده متهمان موتورسیکلت را توقیف و در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.
  اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران