اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس



اخبار حوادث - دستگیری سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس

ماموران پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی سارق مسلح را دستگیر کردند.

سرهنگ محسن باقرزاده فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ‌در پی دریافت خبری مبنی بر حضور سارقی مسلح در شهرستان سرخس، بررسی این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ باقرزاده افزود: ماموران پس از کنترل‌های نامحسوس، رصد اطلاعاتی و با استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان، مخفیگاه این سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عملیات پلیس برای دستگیری سارق مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس



اخبار ,اخبار حوادث ,شرور مسلح

 

اخبار حوادث - دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری شرور مسلح سابقه دار در عملیات روز گذشته پلیس این استان در روستای " چین لوداب " از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ عبدی پور رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان فراری ، پس از انجام چندین مرحله کار اطلاعاتی یك شرور مسلح سابقه دار را در روستای "چین لوداب" شهرستان بویراحمد شناسایی كردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی ، وارد عمل شدند و متهم را که با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده ارتباطی چین به لوداب  با سر و صورت پوشیده در حال تردد بوده شناسایی و اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری این شرور مسلح آغاز کردند .

سرهنگ عبدی پور  تصریح کرد:این فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز و تلاش ماموران ، با تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن موتورسیکلت از محل متواری شد که با پیگیری ماموران و اقدامات پلیسی این فرد سابقه دار که جز افراد شرور و دارای سوابقی از جمله درگیری مسلحانه ، شرارت ، اخلال در نظم عمومی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز در سطح شهر یاسوج بوده ، به دام افتاد.

به گفته رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد، متهم در بازجویی های پلیس،به جرم خود و درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی نیز اعتراف کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران