اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق طلا در تونل مترو بعد از برخورد با قطار



سارق جوانی که به محض دیدن مأمور مخفی پلیس درون مترو به داخل ریل قطار پریده و فرار کرده بود سرانجام با برخورد به قطار مترو دستگیر شد

 ساعت 10 شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 106 نامجو اعلام شد یک سارق جوان داخل متروی دروازه دولت دستگیر شده است.

با حضور مأموران کلانتری در متروی دروازه دولت مأمور پلیسی که سارق جوان را دستگیر کرده بود درباره جزئیات نحوه دستگیری گفت: دقایقی پیش در سکوی دروازه دولت در حال تردد بودم که ناگهان به پسر جوانی مشکوک شدم و زمانی‌که از وی درخواست کارت شناسایی کردم پسر جوان پا به فرار گذاشت و روی ریل قطار پرید.

این مأمور مخفی پلیس در ادامه اظهاراتش گفت: حدود 300 متر این سارق به داخل تونل رفت و در حین فرار نیز تعداد زیادی طلاجات را به اطراف پرتاب کرد. وی در طول مسیر چندین بار زمین خورد و سرانجام با برخورد به قطار مترو توانستم وی را دستگیر کنم.

صبح امروز سارق جوان به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد و با اعتراف به سرقت مقدار زیادی طلاجات به بازپرس پرونده گفت: من این طلاجات را از یک منزل در خیابان استادمعین سرقت کردم و از طریق پنجره آن خانه وارد منزل شدم.

با اعتراف سارق جوان به سرقت طلاجات، وی که سابقه سرقت‌های دیگر را نیز در پرونده کیفری خود داشت، به دستور علی وسیله ایزدموسی برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.


 اخبار  حوادث  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
سرقت از طلا فروشی دستگیری سارق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق قمه به دست در مترو



 

 

دستگیری سارق قمه به دست در مترو

 

 

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت اظهار داشت: روز جمعه یک سارق زورگیر قمه بدست ،حین سرقت، طی ۱۰دقیقه در مترو گلشهر، زمین گیر شده و به دام افتاد .

سرهنگ مجتبی فخاری فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: ماموران یگان انتظامی مترو مستقر در ایستگاه گلشهر، در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت و زورگیری از یک مسافر مترو در محل مذکور، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد :ماموران ضمن مراجعه به محل سارق زورگیر به نام "شاهین" را در حالیکه قمه ای در دست داشت، طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۱۰ دقیقه پس از وقوع سرقت زمین گیر کرده و به دام انداختند. سرهنگ فخاری افزود: با دستگیری این سارق و انتقال به کلانتری، وی به بزه انتسابی خود اقرار کرد. متهم در ادامه اعترافاتش گفت: طعمه خود را دنبال کردم و در فرصتی مناسب با تهدید قمه ، قصد ربودن دوربین عکاسی وی را داشتم که نمی دانم چطور توسط پلیس به طور غافلگیرانه دستگیر شدم.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف و ضبط شد. وی در ادامه از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت : تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.../روزنامه مردم سالاری