اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق حرفه‌ای خانه با تیزهوشی مرد صاحبخانه



دستگیری سارق حرفه‌ای خانه با تیزهوشی مرد صاحبخانه

سارق حرفه‌ای زمانی که در حال جمع کردن لوازم با ارزش خانه بود، مرد صاحبخانه و ماموران را بالای سر خود دید.

حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دیروز ماموران گشت کلانتری در حال گشت زنی در منطقه بودند که مردی هراسان به آنها مراجعه کرد و مدعی شد ، یک سارق در خانه او حضور دارد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل شده و در جریان بررسی ها دریافتند یک نفر در آپارتمان حضور داشته و در حال جمع کردن وسایل با ارزش است. ماموران سپس راه های فرار متهم را سد کرده و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

متهم به نام غلامحسین ، پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها گفت : از سارقان حرفه ای خانه هستم که از چندی قبل سرقت های خود را در تهران آغاز کردم. تا چندی قبل در شرق تهران سرقت می کردم اما به دلیل اینکه ماموران پلیس در آن منطقه در تعقیبم بودند، محل سرقت های خود را تغییر داده و به این منطقه آمدم. امشب وقتی متوجه شدم کسی در این خانه نیست وارد آنجا شده و در حال جمع کردن وسایل با ارزش بودم که دستگیر شدم.

ماموران در بازرسی از متهم وسایل سرقت خودرو را کشف کردند که پس از تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادسرا فرستاده شد./مهر


ویدیو مرتبط :
دستگیری ۱۰۶ سارق حرفه ای خطرناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد



پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با دستگیری سارق حرفه‌ای در اردبیل پرده از راز 167 فقره سرقت از مغازه و اماکن خصوصی در تبریز برداشته شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قنبر مداحی با اعلام این خبر افزود: در پی دستگیری سارق حرفه‌ای به هویت ح- ز در شهرستان اردبیل و مشاهده تصاویر دوربین‌ها مشخص شد که سارق، تحت تعقیب پلیس آگاهی تبریز بوده که با اخذ نیابت قضایی، نامبرده به پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی انتقال یافت.

وی در ادامه گفت: در بازجویی‌های فنی و علمی کارآگاهان مشخص شد سارق با همدستی دو نفر از دوستان خود و در ساعت‌های 3 الی 5 صبح  اقدام به سرقت از مغازه‌ها و اماکن شناسایی شده می‌کرده و تا طلوع آفتاب اموال مسروقه را به خریداران اموال مسروقه تحویل می‌داده است.

مداحی تاکید کرد: طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خریدار اموال مسروقه به هویت د-ق دستگیر و در بازرسی از محل زندگی فرد دستگیر شده اموال مسروقه زیادی از قبیل گوشی تلفنی همراه و اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به تعداد سرقت‌ها و گزارش‌های دیگری از سایر شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در این زمینه، تحقیقات از سارق و فرد مال خر همچنان ادامه دارد./فارس