اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق بدشانسی كه بدلیجات دزدید!



اخبار حوادث - دستگیری سارق بدشانسی كه بدلیجات دزدید!

رییس كلانتری 134 شهرك غرب از دستگیری سارقانی خبرداد كه تنها روزهای پنجشنبه از منازل سرقت می‌كردند.

به گزارش اعتماد، سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا با بیان اینكه در پی اجرای طرح دستگیری سارقان منزل در سطح محدوده غرب تهران در ساعت 21:30، چهارم اردیبهشت امسال، ماموران كلانتری شهرك غرب از طریق تماس شهروندان با مركز فوریت‌های پلیسی 110تهران بزرگ از حضور سارقی در آدرس محله سعادت آباد مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیسی مشخص شد یك دستگاه خودروی پراید سفید در مقابل كوچه بن‌بست پارك و یك نفر سرنشین در داخل آن بوده كه با حضور ماموران، متهم از محل متواری شده و یك نفر سارق از بالكن خود را به پایین پرت كرده و متواری شده كه ماموران سریعا به تعقیب او پرداخته‌ و با صدای بلند و رسا سه بار دستور ایست داده كه وی توجهی نكرد كه در ادامه ماموران با رعایت قانون به كارگیری سلاح برای متوقف كردن سارق اقدام به تیراندازی یك تیر مشقی هوایی با كلت كمری كردند كه سارق باز توجهی نكرد كه در این هنگام ماموران با سلاح كلاشینكف یك عدد تیر جنگی هوایی شلیك كردند كه بازهم متهم با بی‌توجهی به دستورات ایست و شلیك‌های هوایی پلیس به سمت میدان بوستان متواری شد. 

 

رییس كلانتری 134 شهرك غرب با اشاره به هماهنگی با مركز پیام و حضور نیروهای كمكی در محل گفت: طرح مهار به اجرا گذاشته شد و ماموران موفق شدند متهم را كه در موقعیت سرو غربی در حال فرار بود در یكی از كوچه‌های بن بست منتهی به میدان كاج دستگیر كنند. 

 

وی با بیان اینكه متهم خود را «جلال» 24 ساله معرفی كرد، گفت: سپس مالك منزل كه سارق به داخل منزل وی رفته بود خود را به ماموران رساند و ضمن معرفی خود به نام «نازنین» 49 ساله به ماموران اظهار داشت كه سارق از بالكن وارد منزل شده و تمام وسایل خانه را بهم ریخته است و دقیقا نمی‌دانم چه چیزی به سرقت رفته ولی مقداری بدلیجات سرقت شده است. 

 

بیژن‌نیا با بیان اینكه متهم در بازجویی به عمل آمده، نام همدست خود «جمشید» را نیز فاش كرد، گفت: این دو سارق به سرقت منزل با روش «بالكن روی» و شناسایی منازلی كه چراغ‌شان خاموش است اقدام كرده و سپس زنگ زده و اگر كسی جوابگو نمی‌شد از بالكن وارد منزل شده و پول و طلا سرقت می‌كردند. 

 

وی با بیان اینكه براساس اظهارات متهمان این افراد فقط روزهای پنجشنبه سرقت انجام می‌دادند ،گفت: پرونده‌یی در این خصوص تشكیل شد و متهم برای تحقیقات تخصصی‌تر و دستگیری همدستش و شناسایی میزان و دامنه فعالیت مجرمانه‌اش در اختیار كارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق ک در 30ثانیه ماشین می دزدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق بدشنانسی که بدلیجات دزدید!



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت بدلیجات

 

اخبار حوادث - دستگیری سارق بدشنانسی که بدلیجات دزدید!

رییس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری سارقانی خبرداد که تنها روزهای پنجشنبه از منازل سرقت می‌کردند.

رییس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری سارقانی خبرداد که تنها روزهای پنجشنبه از منازل سرقت می‌کردند.

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در پی اجرای طرح دستگیری سارقین منزل در سطح محدوده غرب تهران در ساعت 21:30، چهارم اردیبهشت امسال، ماموران کلانتری شهرک غرب از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110تهران بزرگ از حضور سارقی در آدرس محله سعادت آباد مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید سفید در مقابل کوچه بن بست پارک و یک نفر سرنشین در داخل آن بوده که با حضور ماموران، متهم از محل متواری شده و یک نفر سارق از بالکن خود را به پایین پرت کرده و متواری شده که ماموران سریعا به تعقیب او پرداخته‌اند و با صدا بلند و رسا 3بار دستور ایست داده که وی توجهی نکرد که در ادامه ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای متوقف کردن سارق اقدام به تیراندازی یک تیر مشقی هوایی با کلت کمری کردند که سارق باز توجهی نکرد که در این هنگام ماموران با سلاح کلاشینکف یک عدد تیر جنگی هوایی شلیک کردند که بازهم متهم با بی‌توجهی به دستورات ایست و شلیک‌های هوایی پلیس به سمت میدان بوستان متواری شد.

رییس کلانتری 134 شهرک غرب با اشاره به هماهنگی با مرکز پیام و حضور نیروهای کمکی در محل گفت: طرح مهار به اجرا گذاشته شد و ماموران موفق شدند متهم را که در موقعیت سرو غربی در حال فرار بود در یکی از کوچه‌های بن بست منتهی به میدان کاج دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم خود را "جلال" 24 ساله معرفی کرد گفت: سپس مالک منزل که سارق در داخل منزل وی رفته بود خود را به ماموران رساند و ضمن معرفی خود به نام "نازنین" 49 ساله به ماموران اظهار داشت که سارق از بالکن وارد منزل شده و تمام وسایل خانه را بهم ریخته است و دقیقا نمی‌دانم چه چیزی به سرقت رفته است ولی مقداری بدلیجات سرقت شده است.

بیژن‌نیا با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده، نام همدست خود «جمشید» را نیز فاش کرد گفت: این دو سارق به سرقت منزل با روش "بالکن روی" اقدام کرده و در این روش نسبت به شناسایی منازلی که چراغشان خاموش است اقدام می کردیم و سپس زنگ زده و اگر کسی جوابگو نبود از بالکن وارد منزل شده و اقدام به ربودن پول و طلا می‌کردند.

وی با بیان اینکه براساس اظهارات متهمان این افراد فقط روزهای پنج شنبه سرقت انجام می‌دادند گفت: پرونده‌ایی در این خصوص تشکیل و متهم برای تحقیقات تخصصی تر و دستگیری همدستش و شناسایی میزان و دامنه فعالیت مجرمانه اش در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - ایسنا