اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق با شلیك پلیس



   سارقان سابقه دار,خودروی مسروقه,اخبار حوادث

 

دستگیری سارق با شلیك پلیس

جام جم آنلاین: سرهنگ علی باسلوسی، از دستگیری یک سارق خودرو با شلیک گلوله پلیس در بزرگراه باکری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت پلیس، این مقام انتظامی گفت: مدتی پیش دستگیری یک سارق خودروی سابقه دار در دستور کار ماموران این یگان قرار می گیرد و ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی متهم اقدامات خود را آغاز می کنند تا اینکه کار به نتیجه رسیده و موفق می شوند این متهم را که یکی از سارقان سابقه دار خودرو بود، شناسایی کنند.

 

وی افزود:در چندی مرحله این فرد تحت تعقیب قرار می گیرد و محل اختفای وی شناسایی می شود اما هر بار که ماموران برای دستگیری وی اقدام می کنند این فرد موفق می شود پیش از اعزام ماموران محل اختفای خود را عوض کند تا اینکه شب گذشته در یک قرار ملاقات صوری این متهم پس از تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک اولین گلوله تسلیم و برای بازجویی به کلانتری منتقل شد.

 

سرهنگ باسلوسی اظهار داشت: متهم که "علی" معروف به "کوکی" بود، بازداشت، خودروی مسروقه همراهش به پارکینگ کلانتری منتقل شد و خود متهم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پس از مداوا برای بازجویی به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد.

برای تحقیقات در مورد سرقت های احتمالی دیگر، متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد./جام حم


ویدیو مرتبط :
دستگیری و تحویل سارق فروشگاه به پلیس توسط مشتری!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتا



دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتای زنجان

رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری یک سارق اینترنتی خبر داد و گفت: این متهم با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد اقدام به برداشت وجوه حساب‌ها می‎کرد.

سرگرد نصرت‌الله امیری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: پیگیری موضوع زمانی در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت که فردی با ارائه شکوائیه‌ای از برداشت وجود حساب بانکی‎اش اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: این فرد به ماموران اعلام کرده بود که فقط از اینترنت برای کنترل ایمیل و صورت‌حساب بانکی و انتقال وجه استفاده می‌کنم و اطلاعات حساب بانکی‌ام را در اختیار شخص یا اشخاص دیگر قرار نداده‌ام؛ اما مبلغ مشخصی از حسابم برداشت شده است.

رییس پلیس فتا استان زنجان، خاطرنشان کرد: با این شکایت تحقیقات در این زمینه آغاز و ماموران با انجام کار تحقیقاتی متهم را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این متهم در تهران ساکن بود، گفت: با شناسایی متهم و پس از هماهنگی قضایی ماموران به تهران اعزام و متهم را دستگیر کردند.

امیری خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده و در مواجه با ادله‌های موجود به بزه ارتکابی و انتقال وجه به حسابش اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

وی گفت: با توجه به پیچیدگی فضای سایبری زمینه و فرصت برای سودجویان و مجرمان حرفه‌ای مهیا است. مجرمان با سوءاستفاده از علوم رایانه‌ای و شگرد خاص به نحوی عمل می‌کنند که کاربر بدون اطلاع از نیات شوم آنان اطلاعات خود را در اختیار آنان قرار داده و مورد دستبرد واقع می‌شوند.

رییس پلیس فتا استان زنجان تصریح‌کرد: توجه به توصیه‎های پلیس فتا و بالابردن سطح آگاهی کاربران از عوامل موثر در پیشگیری از جرایم سایبری است./ایسنا