اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان کابل برق در زاهدان


رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم سرقت کابل های برق در زاهدان دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم سرقت کابل های برق در زاهدان دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت  :ماموران کلانتری 16 زاهدان در حین گشت زنی فردی را در حال سرقت سیم های برق شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: این سارق که دارای سابقه کیفری بوده در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود که پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به انجام 30 فقره سرقت سیم های برق در زاهدان اعتراف کرد.

ملاشاهی تصریح کرد: ماموران در این رابطه فردی را که اقدام به خرید اموال مسروقه از این سارق می کرد شناسایی و وی را در حالی که در حال خرید اقلام مسروقه بود در یک عملیات دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی افزود: این متهم نیز به خرید 30 مورد سیم های مسروقه از متهم دستگیر شده اعتراف کرد که پس از پایان تحقیقات به همراه چرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان سیم های برق نیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری باند سارقان سیم‌های برق



اخبار,خبر های اجتماعی,سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان كاشان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان سیم و كابل‌های برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ كارآگاه مهدی پورغلامحسین اظهار داشت: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم و كابل برق در سطح شهرستان موضوع در دستور كار ماموران آگاهی قرار گرفت. وی گفت: ماموران با یكسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند سارقان را شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر كنند.

 سرهنگ پورغلامحسین افزود: سارقان در مواجهه با مدارك پلیس به 8 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف كردند.

وی تاكید كرد: در این زمینه پرونده تشكیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان كاشان به شهروندان توصیه كرد: در صورت مواجه شدن با قطعی غیرمنتظره برق در زمان خاص به‌ویژه نیمه‌های شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

سرقت سیم‌های برق طی سال جاری به یكی از معضلات در شهرستان‌های كاشان و آران وبیدگل درآمده است، به طوری كه خسارت‌های سنگین در این زمینه موجب شد تا استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری این شهرستان خواستار اقدام عملی پلیس شود.

اخبار اجتماعی - آرمان