اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان شب رو ویلاهای بومهن



دستگیری سارقان شب رو ویلاهای بومهن

دزدان شب رو که از چندین ویلا و باغ بومهن سرقت می کردند با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد حسین شعبانی در این باره گفت: در پی چندین تماس مکرر از سوی شهروندان و شکایت در خصوص سرقت از باغ ها و ویلا های محدوده بومهن، اقدامات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده آغاز شد.

وی افزود: در این تحقیقات مشخص شد که یک باند سرقت با شناسایی باغ ها و ویلاهای خالی از سکنه نیمه شب ها اقدام به سرقت از محل های مذکور کرده که این امر باعث وارد آمدن خسارت به شهروندان شده است.با توجه به بررسی های انجام شده ماموران حدس زدند که این افراد باید بیش از چهار نفر باشند که به راحتی می توانند وارد این اماکن شده و دست به سرقت وسایل و تجهیزات ساختمانی بزنند.

سرگرد شعبانی ادامه داد: بر همین اساس ضمن تشکیل جلسات با شورایاریهای محل و توجیه ساکنان و مالکان ویلاها و باغهای مذکور عملیات تعقیب و مراقبت برای به دام انداختن سارقان آغاز شد که این اقدامات شب گذشته نتیجه داد و ماموران موفق شدند اعضای این باند سرقت را که در یکی از باغهای اطراف در حال سرقت بودند، غافلگیر و بازداشت کنند.

به گفته کلانتر 209 بومهن متهمان که فریدون، شهرام، احمد، عبدالرضا، فرامرز و محمد نام داشتند در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن ضمن اقرار به جرم خود اعلام کردند که با شناسایی و زاغ زنی ویلاها و باغ هایی که خالی از سکنه هستند اقدام به سرقت از آن می کنند.

هر 6 متهم پس از اعتراف به جرم خود برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال و تجهیزات مسروقه که از محل اختفای آنها به دست آمده بود، با دستور مقام قضایی پس از صورتجلسه به مالکان آن برگشت داده شد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
عملیات دستگیری معتادان پرخطر در بومهن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دزدان شب‌رو شرق تهران



دستگیری دزدان شب‌رو شرق تهران

راز سه پسر جوان که با پرسه شبانه در خیابان های شرق تهران، خودرو سرقت می کردند با شک پلیس به یکی از دزدان فاش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 20دقیقه بامداد نهم آبانماه مامورین گشت کلانتری 157 مسعودیه هنگام گشتزنی در خیابان "فریدون محمدی" به یک دستگاه پراید یشمی رنگ مشکوک شده و با بررسی مشخصات خودرو از طریق مرکز پیام دریافتند خودرو مذکور سرقتی است.

به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله خودرو را متوقف به پارکینگ منتقل کرده و راننده را نیز پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر به کلانتری بردند.با انتقال سارق جوان وی تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت در جریان بازجویی ها متهم که جوانی 27 ساله به نام "امیر"بود به ماموران گفت:ما سه نفر هستیم که با پرسه زنی شبانه در کوچه های خلوت منطقه مسعودیه تهران اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو می کنیم.دو تن از همدستانم به پمپ بنزین رفته اند تا با خودرو 206 خود برای این خودرو سرقتی بنزین بیاورند.

با این اعترافات متهم ماموران به اتفاق وی به پمپ بنزین قائم مراجعه و خودرو پژو 206 را در جایگاه شناسایی و طی یک اقدام ضربتی دو جوان را که در حال سوختگیری خودرو بودند را دستگیر و به کلانتری انتقال داددند.

در جریان تحقیقات از متهم دستگیر شده ، مشخص شد اعضای این باند با پرسه زنی در خیابان های مسعودیه خودروهایی که به تجهیزات ایمنی مجهز نبودند را شناسایی کرده و در یک لحظه خودرو را به سرقت می بردند.

هم اکنون تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت های دیگر آنها ادامه دارد./مهر