اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان زنانه پوش در مشهد



 
«داخل مغازه بودم كه فردی وارد شد، او چادر مشكی به سر داشت و ابتدا تصور كردم كه یك خانم است. اما بعد از اینكه اسلحه را از زیر چادرش بیرون آورد، متوجه شدم یك مرد است، به دنبال او مرد دیگری وارد مغازه شد. آنها با تبر شیشه‌های ویترین داخل مغازه را شكستند و ١٠ كیلو طلا سرقت كردند.» اینها حرف‌های مالباخته‌ای است كه مغازه طلافروشی‌اش به دست سارقان مسلح مشهدی سرقت شد.

اعضای این تیم چهار نفره سرقت موسی (٢٨‌ساله)، اسماعیل (٢٦ ساله)، رضا (٢٩) ساله و وحید (٣٠) ساله هستند. این چهار سارق كه با چادر زنانه از یك طلافروشی در مشهد ١٠ كیلو طلا به سرقت بردند بازداشت شدند. در بررسی‌های پلیس مشخص شد كه چهار سارق مسلح سوار بر دو موتوسیكلت پلاك مخدوش، از محل متواری شده‌اند. سردسته این باند ٨ روز پس از متواری شدن اعضایش شناسایی شد. پلیس در مرحله اول دستگیری كه ساعت یازده سه‌شنبه شب بود توانست اسماعیل را در مخفیگاهش واقع در محدوده خواجه ربیع بازداشت كند و در مرحله دوم كه ساعت ٢:٣٠ دقیقه بامداد بود دو متهم ٢٩ ساله و ٣٠ ساله را به نام «رضا » و «وحید» دستگیر كرد.

در مرحله سوم دستگیری كه مرحله نهایی بود پلیس سردسته این باند به نام موسی (٢٨ ساله) را دستگیر كرد. بعد از بررسی مشخص شد كه طلاها و اموال مسروقه در نزد اوست. باتوجه به اینكه متهم جوان در طبقه پنجم مجتمع مسكونی ساكن و از طرفی مسلح بود، احتمال گروگانگیری یا تیراندازی مرگبار از سوی مرد مسلح وجود داشت. بدین‌ترتیب مجتمع مسكونی تحت محاصره درآمد و در ساعت ٦:٣٠ دقیقه صبح چهارشنبه عملیات دستگیری آغاز شد. متهم جوان كه از محاصره خانه‌اش تازه با خبر شده بود، اقدام به فرار به وسیله طناب از تراس‌‌های پشت مجتمع كرد. غافل از اینكه ماموران، مجتمع را به صورت كامل تحت محاصره قرار داده‌اند. «موسی» به محض دیدن ماموران درحالی كه بین طبقه چهارم و سوم بود، اقدام به تیراندازی كرد.

صدای تیراندازی ساكنین محل را به بیرون از خانه كشانده بود و همین مساله كار ماموران را سخت‌تر می‌كرد چرا كه احتمال داشت متهم اقدام به تیراندازی كند. در این هنگام همسر متهم فراری كیفی حاوی اسلحه و فشنگ را به پایین پرتاب كرد تا موسی بعد از رسیدن به زمین آنها را بردارد.

 

در این هنگام ماموران به دست او شلیك كرده و مرد جوان تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد. موسی كه از ناحیه پا و كمر دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود به بیمارستان انتقال داده شد. سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام اینكه موسی و اسماعیل برادر بوده و دو متهم دیگر از دوستان آنها بوده‌اند به پلیس گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد و احتمال می‌رود كه آنها سرقت‌های ناموفق دیگری را مرتكب شده باشند.

 

 اخبار  حوادث  -  فرارو 


ویدیو مرتبط :
مرحله دوم دستگیری سارقان مسلح مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان مسلح در مشهد (عکس)



 اخبارحواد ث  - دستگیری سارقان مسلح در مشهد (عکس)

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

اخبار,اخبار حوادث ,سارقان مسلح

 

 اخبار حوادث  - ایسنا