اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زوجی كه تحت‌ عنوان پزشك كلاهبرداری می‌كردند



دستگیری زوجی كه تحت‌ عنوان پزشك كلاهبرداری می‌كردند

 

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از دستگیری فردی كه با همدستی همسرش و معرفی خود تحت‌عنوان دندانپزشك از مردم كلاهبرداری می كردند، خبرداد.

 

كلاهبرداری, جعل و كلاهبرداری, اخبار

 

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ بیدمشكی درباره جزئیات دستگیری این كلاهبردار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به اتفاق همسرش به نام «مریم» 48ساله با دادن آگهی در یكی از روزنامه‌ها به بهانه جذب سرمایه برای تجهیزات و امور پزشكی و دندانپزشكی تحت عناوین مختلف اقدام به كلاهبرداری از شهروندان می كند، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

 

وی گفت: مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند این زوج مدرك تحصیلی مرتبط با رشته‌های پزشكی را ندارند و حتی با تحقیقات و استعلام به عمل آمده از مدیر نظارت نظام پزشكی مشهد مشخص شد هیچ‌گونه مجوزی از سازمان نظام پزشكی مشهد دال بر تاسیس دندانپزشكی برای این افراد صادر نشده است كه متهمان خودشان را به عنوان دكتر معرفی و مبالغ زیادی را نیز از شهروندان به بهانه سرمایه‌گذاری در امور پزشكی دریافت كرده‌اند.

 

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بیان اینكه كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری با هماهنگی قضایی، در اقدامی ضربتی متهمان را در بزرگراه میثاق مشهد دستگیركردند، گفت: با تحقیقات صورت گرفته از این زوج، آنان به بزه انتسابی اعتراف و تاكنون چهار تن از شاكیان به پلیس آگاهی مراجعه كرده‌اند..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
كلاهبرداری لی مین هو از پسربچه!-بلندشو پارت8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زوجی كه طلای كودكان را سرقت می كردند



 

دستگیری زوجی كه طلای كودكان را سرقت می كردند

 

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری زن و مردی كه اقدام به سرقت طلا و جواهرت كودكان در شهر مشهد كرده بودند، خبرداد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ بیدمشكی با اعلام این خبر افزود: مدتی پیش زنی به پلیس مراجعه كرده و با طرح شكایتی مدعی شده كه زن همسایه به همراه همسر صیغه ای اش به منزلش مراجعه و پس از دادن آبمیوه مسموم، وی را بیهوش كرده و طلاهایش را به ارزش ۲۵ میلیون ریال به سرقت برده و از محل متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ادامه داد: با دریافت این خبر، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد و كارآگاهان در گام اول با انجام تحقیقات اولیه و بررسی شیوه و شگرد سارقان متوجه حرفه ای بودن آنان شدند كه با انجام چهره نگاری به كمك مالباخته تصاویر فرضی متهمان ترسیم شد.

بیدمشكی خاطرنشان كرد: پس از چهره نگاری از سارقان مشخص شد آنان همان سارقان طلاجات كودكان بوده كه تحت تعقیب پلیس قرار دارند كه با راهنمایی مالباخته و اقدامات اطلاعاتی كارآگاهان، محل اختفای سارقان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر دو سارق دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیدمشكی ادامه داد: در بازجویی های اولیه زن و مرد دستگیر شده ابتدا منكر ارتكاب هرگونه سرقتی شدند اما پس از مواجهه حضوری با دختر بچه ها و زن مالباخته و شناسایی توسط آنان راهی جزء بیان حقیقت نداشته و به ده ها فقره سرقت طلاجات از كودكان اعتراف و اظهار داشتند طلاجات مسروقه را به طلافروشی برده و با سوءاستفاده از اعتماد طلافروش، آنها را به فروش رسانده اند.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی، پس از اخذ اعترافات و تكمیل پرونده، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

بیدمشكی با بیان اینكه تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، به شهروندان توصیه كرد هنگامی كه فرزندانشان در سطح شهر تنها تردد و بازی می كنند زیورآلات را از آنان جدا كرده و در منزل نگهدارند.... / خبرگزارى ایسنا