اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زن جوانی كه مرد متجاوز را با چاقو كشت



راز جسد عریان مرد 40 ساله فاش شد؛

دستگیری زن جوانی كه مرد متجاوز را با چاقو كشت

رییس پلیس آگاهی استان كرمانشاه از دستگیری زنی جوان خبر داد كه با ضربات چاقو مردی را كشته بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرهنگ جهانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینكه 18 تیرماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان «هرسین» در ساعت 13 از طریق دریافت پیام از مركز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یك فقره قتل در منزلی مسكونی واقع در خیابان امام‌خمینی (ره) قرار گرفتند، گفت: ماموران برای تعیین صحت و سقم این گزارش راهی محل اعلامی شدند.

وی با بیان اینكه ماموران با حضور در صحنه حادثه با جسد عریان مردی حدودا 40 ساله روبرو شدند كه آثار ضربات جسمی تیز و برنده در نواحی مختلف بدن وی مشهود بود، گفت: با تایید گزارش دریافتی مبنی بر وقوع قتل در منزلی مسكونی، ماموران كلانتری مراتب را به كارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل تشخیص هویت و قاضی كشیك قتل اطلاع دادند.

رییس پلیس آگاهی كرمانشاه با بیان اینكه با حضور عوامل تشخیص هویت در محل و به دستور قاضی كشیك قتل، جسد برای تعیین علت تامه‌مرگ به پزشكی قانونی انتقال داده شد، گفت: كارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند كه با توجه به عریان بودن مقتول هیچ اسناد و مدارك هویتی در صحنه حادثه از وی وجود ندارد و به همین دلیل شناسایی هویت مقتول در دستور كار قرار گرفت.

جهانفر با بیان اینكه كارآگاهان در تحقیقات تكمیلی به زنی 27 ساله و متاهل به نام «الهام» كه در منزلی كه جسد در آن یافت شده، سكونت داشت، مظنون شدند، گفت: این زن در تحقیقات تكمیلی عنوان كرد كه با دختر سه ساله‌اش به نام «هستی» در منزل بود كه مقتول ضمن ورود به منزل وی و قصد تجاوز به او را داشته كه «الهام» نیز ضمن درگیری با مقتول، وی را با ضربات چاقو به قتل رساند.

رییس پلیس آگاهی استان كرمانشاه با بیان اینكه «الهام» در ادامه اعترافات خود عنوان كرد كه پس از ارتكاب قتل با همسرش «علی» تماس گرفت و موضوع را به وی اطلاع داد، گفت: با توجه به این كه شناسایی هویت مقتول همچنان در دستور كار كارآگاهان قرار داشت، آنان در ادامه روند رسیدگی داخل منزل، یك عدد سوییچ خودرو پراید كشف كردند كه با بررسی خودروهای پارك‌‌شده داخل كوچه‌های حوالی منزل، مشخص شد سوییچ متعلق به یك دستگاه خودرو پراید است كه داخل آن یك جلد گواهینامه رانندگی به نام فردی كه حدودا 40 ساله به نام «قدرت» وجود دارد.

وی با بیان اینكه با توجه به مطابقت تصویر جسد با عكس گواهینامه رانندگی، مشخص شد كه «قدرت» ساكن استان لرستان است، گفت: اقوام «قدرت» نیز توانستند جسد وی را شناسایی كنند.

جهانفر افزود: با توجه به اعترافات «الهام»، وی به همراه پرونده متشكله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عروسی مرد پیر با زن جوانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 60 زن و مرد در 2 شركت هرمی در تهران



 

 دستگیری 60 زن و مرد در 2 شركت هرمی در تهران

 

مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات گفت: شب گذشته مأموران وزارت اطلاعات موفق شدند 2 دفتر شركت هرمی را توقیف و 60 زن و مرد را كه به صورت مختلط در این دفاتر بودند را دستگیر كنند.

 

علی تقوی مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با فارس گفت: شب گذشته دفتر دو شركت هرمی در تهران توسط مأموران وزارت اطلاعات پلمپ شد.

وی اظهار داشت: در این دفاتر 60 نفر زن و مرد كه به صورت مختلط حضور داشتند، دستگیر شدند.

این مدیر وزارت اطلاعات تصریح كرد: برخی از زنان دستگیر شده از 4 ماه پیش كه از شهرستان محل اقامت خود به تهران آمده بودند و از دفتر این شركت هرمی بیرون نیامده و تحت القائات لیدرهای این شركت بودند.

مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات گفت: افراد دستگیر شده عنوان كردند كه می‌بایست با جذب مشتری جدید پول از دست رفته خود را به نوعی جبران می‌كردند.

تقوی افزود: رسانه‌ها باید در زمینه فعالیت شركت‌های هرمی و شیوه‌های به كار گرفته شده توسط آنان اطلاعات لازم را به شهروندان ارائه دهند.... / فارس