اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زنی که از حساب بانکی همکارش کارت شارژ می‌خرید



رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان هرمزگان کارمند مورد اعتماد در هرمزگان به رییس خود خیانت کرد و حساب بانکی او را خالی کرد.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگرد قرائی‌پور در تشریح این خبر افزود: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت وجه از حسابش ماموران اقدامات خود را برای شناسایی فرد برداشت‌کننده آغاز کردند.
وی افزود: در استعلامات مشخص شد کلیه برداشت‌ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن همراه شده و همگی روی سیم کارتی متعلق به یکی از کارمندان شرکت بیمه محل کار شاکیه، فعال است.
رییس پلیس فتای استان هرمزگان گفت: متهمه به این پلیس احضار و در مواجهه با مستندات پرونده به جرم خود اعتراف و علت این کار را مشکلات کاری با شاکیه عنوان کرد.
قرائی‌پور ادامه داد: متهمه اظهارداشت به علت اعتماد شاکیه به وی عابربانک او برای انجام امور مالی در اختیارم بود و من نیز به دلیل مشکلاتی که با وی داشتم از این اعتماد سوءاستفاده کرده و این مبالغ را برداشت کردم.
رییس پلیس فتای استان هرمزگان هشدارداد: به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و این رمزها را جایی یادداشت نکنید.... / خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
امور بانکی-شارژ حساب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید شارژ از حساب بانکی مادر




 اخبار حوادث  -  خرید شارژ از حساب بانکی مادر

با تلاش مأموران پلیس فتای سیستان و بلوچستان فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مادر خود کرده بود شناسایی شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسینی پور رئیس پلیس فتای انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکوائیه یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغی از حساب بانکی وی پرونده تشکیل شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسینی پور افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد تمامی مبالغ کسر شده از حساب، صرف خرید اینترنتی شارژ شده است.

وی ادامه داد: ضمن تحقیقات تکمیلی و با بررسی شماره هایی که شارژهای خریداری شده روی آنها فعال شده بود متهم که فرزند شاکیه بود شناسایی و به این پلیس احضار شد و در رویارویی با پلیس گفت مادرم مشخصات بانکی خود را برای انجام خریدهای اینترنتی در اختیار من قرار داده بود و من نیز با استفاده از آن اقدام به خرید شارژ کردم.


اخبار حوادث  - ابتکار