اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زانتیاسواران گوسفند دزد



 

 

 

دستگیری زانتیاسواران گوسفند دزد

 

 

سارقانی كه اقدام به ربودن گوسفندان در روستاهای اراك می كردند، دستگیر شدند.ماموران انتظامی اراك روزگذشته از طریق تماس مركز فوریت های پلیسی۱۱۰ در جریان وقوع یك فقره سرقت قرار گرفتند.

 

 

ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند افرادی سوار بر یك دستگاه زانتیا برای سرقت گوسفندانی وارد این روستا شده اما هنگامی كه با مقاومت مردم مواجه شدند با برجا گذاشتن خودروی سواری خود و پس از یك تعقیب و گریز به سمت كوه های این روستا متواری شدند.

با ثبت این گزارش دو اكیپ از ماموران پلیس برای دستگیری سارقان احشام راهی كوهستان شدند كه سرانجام پس از چندین ساعت جستجو یكی از سارقان دستگیر شد.

با دستگیری و انتقال این سارق به مقر پلیس وی به ۹ فقره سرقت احشام به همدستی سه نفر دیگر اعتراف كرد.

به گزارش ایسنا، تلاش ماموران برای یافتن سرنخی از سه سارق این پرونده همچنان ادامه دارد..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
دزد گوسفند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دزد بانک در كمتر از ۱۵ دقیقه



 

 

دستگیری دزد بانک در كمتر از ۱۵ دقیقه

 

جوانی ۲۷ ساله كه قصد سرقت مسلحانه از شعبه یك بانك در شهر قزوین را داشت، كمتر از ۱۵ دقیقه پس از فرار ازمحل توسط ماموران انتظامی استان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

روز یكشنبه رئیس یكی از بانك های قزوین با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از حضور یك سارق مسلح در محل كارش خبر داد و از ماموران كمك خواست. ماموران اداره آگاهی قزوین با اطلاع از این موضوع به محل حادثه اعزام شدند و به تحقیق از رئیس و كاركنان پرداختند.

رئیس بانك درباره ماجرای سرقت گفت: مقابل در ورودی بانك منتظر ماموران حمل پول بودم كه جوانی تنومند و درشت اندام نزدم آمد و اسلحه ای به سمتم گرفت و بسرعت وارد بانك شد.

● جدال مدیر بانك، سارق را فراری داد

وی افزود: مرد مسلح به محض ورود به بانك فریاد زد: این یك سرقت مسلحانه است اگر كسی مقاومت كند، او را به قتل می رسانم.

در این هنگام میله آهنی را كه كنار صندلی ام بود، به سوی دزد مسلح پرتاب كردم كه سلاحش به كناری افتاد.

شاكی ادامه داد: بسرعت از بانك خارج شدم تا به گشت پلیس اطلاع دهم كه سارق با برداشتن سلاح از بانك خارج شد و به تعقیب من پرداخت. دوان دوان خود را به باجه تلفن رساندم و با پلیس تماس گرفتم.

در حالی كه دزد مسلح به چند قدمی من رسیده بود، فریاد زدم: پلیس آمد. دزد مسلح كه دستپاچه شده بود، سوار یك خودروی رنو شد و فرار كرد.



● دستگیری متهم فراری بعد از ۱۵ دقیقه

ماموران با اطلاعاتی كه از رئیس بانك و كاركنان به دست آوردند، به جستجوی دزد مسلح پرداختند و مشخصات وی و خودرویش را در اختیار گشت های انتظامی قرار دادند تا این كه ۱۵ دقیقه پس از وقوع حادثه، یكی از گشت های انتظامی قزوین خودروی دزد فراری را شناسایی و متوقف كرد.

در بررسی خودروی متهم، یك قبضه سلاح و ۴ فشنگ كشف شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی قزوین، بازجویی شد.



● اعتراف دزد مسلح

متهم در بازجویی اتهام خود مبنی بر تلاش برای سرقت مسلحانه از بانك را پذیرفت و علت دست زدن به این اقدام را مشكلات شخصی بیان كرد . در پی این اظهارات ، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از وی ادامه دارد.... /گزارش : جام جم آنلاین