اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زانتیاسوارانی كه لوازم ماشین می‌دزدیدند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری زانتیاسوارانی كه لوازم ماشین می‌دزدیدند!

دو مرد زانتیاسوار كه اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای پارك شده در حاشیه مناطق جنگلی كرده‌بودند، دستگیر شدند.

اكیپ‌های عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان تالش در سیر بررسی پرونده‌های سرقت لوازم داخل خودرو، خودروی زانتیایی را شناسایی كردند كه سرنشینان آن با پارك خودروی خود در حوالی سوژه‌های مورد نظر، فرصت انجام سرقت را برای خود مهیا كرده و سپس اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروها می‌كردند.

بر این اساس، كارآگاهان موضوع را به پلیس‌ شهرستان‌های همجوار اعلام كردند و از آنان خواستند كه در صورت مشاهده، این خودرو را توقیف و سرنشینان آن را دستگیر كنند.

در ادامه، ماموران پلیس شهرستان آستارا ، این خودروی را شناسایی و با دستگیری راننده و سرنشین آن به نام‌های «مهدی.م» 34 ساله و «اكبر» 43 ساله هر دو اهل و ساكن مازندران بودند، موضوع را به پلیس شهرستان تالش اعلام كردند كه كارآگاهان آگاهی تالش با اجرای نیابت قضایی به شهرستان آستارا اعزام و با تحویل متهمان، تحقیقات خود را آغاز كردند.

به گزارش ایسنا، متهمان دستگیر شده با مشاهده مستندات پلیس، به 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف كردند و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی.لوازم لودر.بیل مکانیکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند



 

 

دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند

رییس پلیس آگاهی كردستان از دستگیری سارقان مسلحی كه حدود ۹ كیلوگرم طلا را از فردی در اتوبوس شهری سنندج ـ اصفهان به سرقت برده بودند، خبرداد.

 

سرهنگ احمدی تبار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان وقوع سرقت مسلحانه حدود ۹ كیلوگرم طلا از فردی، كارآگاهان پلیس با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شده و با استفاده از منابع اطلاعاتی، تحقیق از طلافروشان و مسافران اتوبوس و چهره نگاری، مشخص شد سارقان پس از سرقت به یكی از باغ های اطراف محل رفته و در آنجا مخفی شده اند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یك عملیات غافلگیرانه یكی از سارقان با هویت «خ ـ م» را به همراه مالك خانه دستگیر كردند كه در بازرسی از محل مبلغ چهار میلیون وجه نقد كشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان كردستان تصریح كرد: پس انتقال متهمان به پلیس آگاهی، ابتدا منكر انجام هرگونه جرمی شدند اما در نهایت یكی از آنان لب به اعتراف گشود و بر اساس گفته های وی «خ ـ م» به همراه شخص دیگر به هویت «پ ـ الف» اقدام به سرقت مسلحانه طلا كرده اند كه با هماهنگی وی مقادیری از طلا را در تهران به مبلغ ۸۲ میلیون تومان به فروش رسانده است.

احمدی تبار با بیان اینكه در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر با هویت «پ ـ الف» و «ك» دستگیر شدند افزود: در بازرسی از مخفی گاه آنان چهار كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد كشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با دستگیری چهار سارق مسلح و كشف و ضبط حدود هفت كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد و سه قبضه اسلحه، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند..../ ایسنا