اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری دو جاعل اوراق و اسكناس در رشت



 اسكناس, اسكناس تقلبی

 

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو نفر به اتهام کلاهبرداری و جعل اسکناس و اوراق بهادار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین واثق کارگرنیا در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی مشكوك شده و با رعایت نكات ایمنی این خودرو را متوقف كردند.

فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: اكیپ های عملیاتی در بازرسی از این خودرو تعداد سه عدد چک پول ۵۰ هزار تومانی، یک عدد اسکناس ۱۰ هزار تومانی جعلی و یک عدد عابربانک صادرات متعلق به شخصی به نام «وحیده» را كشف و ضبط كردند.

کارگرنیا با بیان اینكه در این رابطه دو نفر به نام های «مهیار» و «باقر» دستگیر و پس از تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه ناهنجاری یا اشخاص مشكوك مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
دستگیری جاعل اسکناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران



 

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران

 
رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه ، از دستگیری یک جاعل عناوین دولتی طی روز گذشته در خیابان نیرو هوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد ناصر شیدایی گفت : ماموران این کلانتری روز گذشته ، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که ملبس به لباس یکی از ارگان های دولتی بود ، ولیکن حرکات مشکوک داشت، مظنون شدند.

این مقام مسئول افزود: متهم به نام "عباس" به هنگام دستگیری و برای فرار از قانون، خود را مأمور یکی از ارگان های دولتی معرفی کرد.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهم، یک عدد دستبند و یک کارت جعلی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان ساخت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم جاعل عناوین دولتی است و در هیچ یک از ارگان های دولتی مشغول به کار نیست.

سرگرد شیدایی بیان داشت : متهم ضمن انتقال به کلانتری، در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر اخاذی با جعل عناوین دولتی اقرار کرد.

وی در خاتمه از تحویل متهم به مراجع ذی صلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.... / خبرگزارى فارس