اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری دعانویس احضارکننده روح!



اخبار حوادث -  دستگیری دعانویس احضارکننده روح!

فرمانده‌ی انتظامی کلان‌شهر تبریز گفت: با تلاش مأموران کلانتری 21 شهرک ارم دعانویسی که ادعای احضار روح می‌کرده و باعث اغفال زنان جوان و گمراهی آنان می‌شد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر اینکه در خیابان لیلابی تبریز دعانویسی احضار روح می‌کند، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری 21 قرار گرفت و با بررسی اطلاعاتی آدرس اعلامی و صحت موضوع تأئید شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی دستورات لازم اخذ شد و با دستور رئیس کلانتری اقدام لازم در جهت دستگیری نامبرده آغاز و مأموران به آدرس مذکور اعزام و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند.

فرمانده‌ی انتظامی کلان‌شهر تبریز ادامه داد: سه زن با تیپ جوان به عنوان مشتری در محل بودند که کار دعانویسی و احضار روح برای آنها انجام و در این خصوص مبالغ هنگفت از آنها دریافت می‌شد.

نوروزی گفت: نامبرده که باعث اغفال زنان جوان و گمراهی آنان می‌شد دستگیر و وسایل و کتب مربوط دعانویسی و احضار روح جمع‌آوری و به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: پرونده‌ی قضایی در این خصوص تشکیل و متهم به همراه وسایل کشف شده به دادسرا اعزام شد.

فرمانده‌ی انتظامی کلان‌شهر تبریز به شهروندانی که به امید برطرف کردن مشکلات زندگی خود به افراد رمال و دعانویس مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصیه‌های فراوان در این‌باره باز شاهد مراجعه برخی شهروندان به این قبیل افراد هستیم که نه تنها مشکلاتشان برطرف نشده بلکه تاوان سخت و شومی را پرداخت کرده‌اند.
اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
روایت روح الله زم از نحوه دستگیری‌اش در فرانسه + تصاویر دیده نشده دستگیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری احضارکننده روح در یزد


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی استان یزد با انجام یک کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می کرد و از این طریق برای خود کسب درآمد کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: این فرد که دارای مراجعه کنندگان زیادی از مناطق مختلف شهر یزد بود به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی در بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسرها به مقامات قضائی معرفی شد.

رضایی تصریح کرد: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه ریسیور ماهواره، چندین جلد کتاب های دعانویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین تعدادی از اجزاء حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان یزد یادآور شد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.