اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری دزدان سابقه دار +عکس


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دزد سابقه دار برای هجدهمین بار خبر داد و اعلام کرد: سه همدست دیگر این سارق نیز به دام افتادند.

ایرنا: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دزد سابقه دار برای هجدهمین بار خبر داد و اعلام کرد: سه همدست دیگر این سارق نیز به دام افتادند. 
 
دستگیری دزدان سابقه دار +عکس

در ساعت 21 و 45 دقیقه سیزدهم دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 129 جامی در حین گشت زنی در خیابان میردامادی به راکبان جوان دو دستگاه موتورسیکلت با پلاک های ناخوانا مشکوک شدند. 

دستگیری دزدان سابقه دار +عکس

بر اساس این گزارش راکبان دو موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و در این زمان، تعقیب و گریز گشت کلانتری با یکی از موتورسیکلت سواران متواری شده آغاز شد که در این بین موتورسیکلت سوار بدلیل افزایش سرعت در کنترل وسیله نقلیه خود ناتوان شده و تعادل خود را از دست داد و به داخل جوی آب افتاد، با این وجود با تهدید قمه و عربده کشی سعی به فرار از محل داشت که سرانجام با حضور ماموران در محل متهم دستگیر و در بازرسی اولیه از وی تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد. 

دستگیری دزدان سابقه دار +عکس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه موبایل قاپی و به دستور دادیار اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

*شناسایی مجرم سابقه دار 

متهم دستگیر شده که در زمان دستگیری خود را «محمد اکبری» معرفی و منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده بود، پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار تحت تعقیب پلیس آگاهی و سارق حرفه ای در زمینه کیف قاپی و موبایل قاپی شناسایی شد. 

بررسی سوابق دستگیری «امیر . خ» (متولد 1359) نشان داد که وی یکی از سارقان سطح یک شهر تهران محسوب می شود که در بیست و سوم آبان ماه از زندان آزاد و مجددا سرقت های خود را به شیوه های مختلف کیف قاپی، موبایل قاپی و زورگیری آغاز کرده است. 

یکی از مالباختگان پس از حضور در اداره هجدهم متهم را شناسایی و گفت: در خیابان فردوسی روبروی بانک مسکن ایستاده بودم که متهم سوار بر موتور و به همراه یک ترک نشین به من نزدیک شد و ناگهان ترک نشین موتور، در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه من کرد و هر دو نفر به سرعت از محل فرار کردند. 

مالباخته ای دیگر نیز گفت: دو نفر با موتورسیکلت هوندا 125، در خیابان خارک روبروی تالار وحدت اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه من کردند که راننده موتور( همین متهم) کاپشن مشکی و ترک نشین آن کاپشن زردرنگ به تن داشتند. 

امیر پس از شناسایی از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان، به دهها فقره سرقت به شیوه کیف قاپی، موبایل قاپی و همچنین بارکنی محموله های گوشی تلفن همراه در محدوده بازار و خیابان جمهوری اعتراف کرد و گفت: به همراه «جعفر . س» و دو برادرش اقدام به سرقت می کردیم. 
برابر اعترافات متهم، جعفر یکی از سارقان حرفه ای و شناخته شده در سطح شهر تهران بوده که دارای سوابق متعدد دستگیری به اتهام انجام انواع سرقت است. 

براساس این گزارش جعفر مقابل مراکز تجاری بویژه در خیابان جمهوری اقدام به شناسایی افراد به شیوه زاغ زنی کرده و در ادامه در یک فرصت و موقعیت مناسب ، به همراه دو برادرش و نیز متهم دستگیر شده (امیر) اقدام به سرقت بویژه سرقت محموله های گوشی های تلفن همراه می کرد. 

*دستگیری 3 برادر 

بررسی سوابق جعفر(26 ساله) نشان داد که وی با داشتن 17 سابقه دستگیری در پلیس آگاهی تهران بزرگ و داشتن 13 سال محکومیت قطعی، پس از تأمین قرار و گرفتن مرخصی از زندان خارج و سرقت های خود را به همراه دو برادرش و یکی از همدستان قبلی خود ( امیر ) انجام داده است. 

با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق جعفر و دو برادرش بنام های احمد ( 24 ساله ) و جواد ( 19 ساله ) که آن دو نیز همراه برادر ارشد خود از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت محسوب می شوند ، مخفیگاه آنها در شهر بومهن شناسایی و هر سه نفر آنها مجددا دستگیر و به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. 

سرهنگ کارآگاه داوود فـرد معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: با توجه به سوابق متعدد متهمان بویژه سرکرده گروه در ارتکاب سرقت به شیوه های مختلفِ موبایل قاپی، کیف قاپی و بارکنی بویژه بارکنی محموله های گوشی تلفن همراه برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمان و همچنین شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی مقام قضایی صادر شده است. 

وی افزود: از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
صحنه خنده دار از دستگیری دزدان بانک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دستگیری مجرم سابقه دار در شیراز


یک مجرم سابقه دار که شش ماه پیش با مرخصی از زندان متواری شده و اقدام به توزیع مواد مخدر در منطقه می کرد، صبح روز دوشنبه با تلاش پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس در محله عادل آباد شیراز دستگیر شد.

عصر ایران: یک مجرم سابقه دار که شش ماه پیش با مرخصی از زندان متواری شده و اقدام به توزیع مواد مخدر در منطقه می کرد، صبح روز دوشنبه با تلاش پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس در محله عادل آباد شیراز دستگیر و دو کیلو مخدر صنعتی شیشه و نیم کیلو هروئین و وجه نقد به ارزش تقریبی یک ملیارد و دویست ملیون ریال از منزل وی کشف شد.