اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری خواستگاری که دختر مورد علاقه‌اش را با چاقو زد



دستگیری خواستگاری که دختر مورد علاقه‌اش را با چاقو زد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ضاربان دختر مورد علاقه‌اش در ایلام خبر داد.

سردار علی دولتی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این حادثه با بیان اینکه سه روز پیش دخترجوانی با حمله دو تن و با ضربات چاقو مجروح شد گفت: به دنبال آن اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ضارب اصلی دختر دانشجو، پس از حادثه متواری شد گفت: بررسی‌ها نشان داد که این فرد به شهرستان ماهشهر فرار کرده است که با انجام یکسری کار اطلاعاتی وی شناسایی و صبح امروز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایلام به اعترافات ضارب اصلی این حادثه اشاره و تصریح‌کرد: انتشار برخی اخبار مبنی بر سرقت کیف این دانشجو غیر واقعی است و متهم در اعترافات خود بحث خواستگاری را علت اصلی این کار عنوان کرده است.

دولتی گفت: نیروی انتظامی به محض اطلاع از وقوع این حادثه موضوع را به صورت ویژه تا دستگیری و مشخص‌شدن علت آن را در دستور کار قرار داده است .

وی افزود: این دختر دانشجو به علت ضربه چاقو از ناحیه گردن و افتادن روی زمین از ناحیه سر دچار صدمه شدید شد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
خانمی که به رییس خود علاقه مند شد و از او خواستگاری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگاری جسد دختر مورد علاقه اش را آتش زد


جوانی كه پس از قتل یك دختر، جسد او را در بیابان سوزانده بود، از سوی كارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.



روز دوم اردیبهشت والدین دختر 21 ساله‌ای با حضور در كلانتری 129 جامی با ارائه شكایتی عنوان كردند چند ساعتی است كه از فرزند خود اطلاعی ندارند و تمام تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه بوده است.

با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط و صدور دستور قضایی، تحقیق برای یافتن دختر گمشده در شعبه 11 پلیس آگاهی آغاز شد.

یك روز پس از این شكایت، كارگران یك ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر(عج)‌ با مشاهده شعله‌های آتش روی بام ساختمان، پس از خاموش كردن آن، چشمشان به تعدادی مدارك شناسایی افتاد كه متعلق به دختری بود.

با تحویل بقایای مدارك به كلانتری و بررسی آن، والدین دختر گمشده به كلانتری احضار شدند و تایید كردند این مدارك متعلق به فرزند گمشده‌شان است.

كشف جسد سوخته

2 روز پس از تشكیل پرونده، روز چهارم اردیبهشت راننده سرویس یكی از كارخانه‌های تولیدی در مسیر حركت خود در بزرگراه تهران ـ قم، متوجه جنازه‌ای شد كه درون یك چادر خودرو به آتش كشیده شده است.

در پی تماس مرد راننده با مركز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران كلانتری 176 حسن‌آباد پس از حضور در محل موضوع را به بازپرس كشیك و پلیس آگاهی اطلاع دادند.

با حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه، جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و با بررسی پرونده افراد گمشده و دعوت از والدین دختر گمشده آنها با شناسایی ساعت مچی دخترشان، هویت او را تایید كردند.

با شناسایی جسد دختر گمشده، پرونده به دستور بازپرس شهریاری برای ادامه تحقیقات در دستور كار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات ماموران اطلاع یافتند از چندی پیش جوانی كه از همسایه‌های مقتول است، به این دختر ابراز علاقه می‌كرده و قصد ازدواج با او را داشته است.

با به دست آمدن این سرنخ، تحقیقات میدانی پلیس مشخص كرد خانه وی در نزدیكی ساختمانی قرار دارد كه روی بام آن مدارك شناسایی مقتول به آتش كشیده شده بود.

دستگیری متهم

با جمع‌بندی اطلاعات و دستور قضایی، جوان روز گذشته دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، ابتدا منكر جنایت شد؛ اما در ادامه تحقیقات به قتل اعتراف كرد و گفت: از چندی پیش به وی( مقتول) علاقه داشتم و می‌خواستم با او ازدواج كنم. روز حادثه به اتفاق به خانه‌مان رفتیم و چون كسی در خانه نبود، او در راه‌پله انتظار مرا می‌كشید كه دقایقی بعد میان ما مشاجره و درگیری لفظی پیش آمد. برای یك لحظه عصبانی شده و او را هل دادم كه سرش به لبه پله برخورد كرد. متهم افزود: در پی این حادثه متوجه شدم او نفس نمی‌كشد، بشدت ترسیدم و جسد را به بام خانه منتقل كردم. نیمه‌های شب جسد را درون چادر خودروی پدرم پیچیدم و با انتقال به خارج از شهر آن را به آتش كشیدم و روز بعد نیز مدارك شناسایی او را آتش زدم.

در پی این اعترافات، بازپرس ویژه قتل تهران با صدور قرار بازداشت موقت، متهم را برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار داد تا درخصوص دیگر ابعاد پرونده تحقیق شود.

منبع : خبرگزاری جام جم