اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری جیب بر زن نما



دستگیری جیب بر زن نما

مردی كه با تغییر چهره و پوشاندن لباس های زنانه خود را به شكل زن درآورده و اقدام به جیب بری از زنان در مراكز خرید و محلهای شلوغ می كرد با تلاش ماموران انتظامی كرج دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان كرج گفت: روز گذشته با مراجعه خانمی به كلانتری و ارائه گزارشی مبنی بر وقوع یك فقره جیب بری به مبلغ 600 هزار تومان از وی، پیگیری موضوع در دستور كار ماموران انتظامی كلانتری 44 ولد آباد قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته طی شكایتی اظهار داشت كه برای خرید به بازارچه رفته بود كه متوجه به سرقت رفتن مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد از داخل جیب لباسش و عبور زنی به سرعت از كنار خود می شود.

سرهنگ خیرخواهان اضافه كرد: بنابراین اكیپی از ماموران كلانتری 44 ولد آباد به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به پیگیری موضوع و گشتزنی در منطقه جهت یافتن ردی از سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج اظهارداشت: ماموران پس از چندین ساعت كار اطلاعاتی و انجام تحقیقات نامحسوس با زیر نظر گرفتن افرادی كه در بازارچه و اطراف آن در حال تردد بودند به شخصی برخورد كردند كه با پوشیدن لباس های زنانه با پرسه زدن در اطراف افرادی كه جهت خرید آمده بودند از آنها جیب بری می كند.

ماموران پس از اطمینان از اینكه این فرد همان متهم مورد نظر می باشد طی یك اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از متهم چندین دسته كلید، یك عدد فندك، چادر و لباس زنانه، كلاه گیس، شال زنانه، دستكش زنانه، یك عدد انبر دست، یك عدد تیغ موكت بری و مبلغ 57 هزار تومان وجه نقد كشف و همراه با متهم دستگیر شده به كلانتری منتقل كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج اظهارداشت: متهم در بازجویی های ماموران اعتراف كرد كه با تغییر ظاهر خود به شكل زنانه و سوار شدن در ماشین های عبوری و یا قرار گرفتن در كنار افراد در مغازه های شلوغ و بازارچه ها اقدام به جیب بری و كیف قاپی از آنها می كند.

گفتنی است؛ در این خصوص پرونده ای تشكیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد./جام جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری مرد زن نما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مرد زن نما



روز گذشته پلیس خبر از دستگیری قاتل و مجرم تحت تعقیب به نام 'پل دنیر' داد.

دستگیری مرد زن نما ,  مرد زن نما , پل دنیر

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، به نقل از "ترو تی وی" استرالیا، دنیر که در حال حاضر در زندان "فیلیپس" استرالیا به سر می برد به جرم قتل و تجاوز به سه زن در سال 1993 محکوم به حداقل 30 سال حبس شده است. بر اساس مندرجات پرونده دنیر، وی در سال 1993 با تجاوز و قتل سه زن به نام های الیزابت استیونس 18 ساله، دبی فریم 22 ساله و ناتالی راسل 17 ساله خود را به عنوان یکی از مخوف ترین جنایتکار استرالیا مطرح کرده است.

گفتنی است وی انگیزه اصلی خود از این جنایت ها را تنفر بیش از حد نسبت به زن ها عنوان کرده است. بر اساس اظهارات پلیس، دنیر از آن سال به بعد تحت تعقیب پلیس استرالیا قرار گرفته است اما به دلیل اینکه خود را با آرایشی زنانه "پائولا" معرفی می کرده، در این مدت توانسته از دست پلیس استرالیا بگریزد.

لازم به ذکر است مسئولین زندان فیلیپس اظهار داشته اند اندکی پس از ورود دنیر به زندان به دلیل آزار و اذیتهای غیر اخلاقی وی با شکایت هم سلولی هایش مواجه شده اند./جام نیوز