اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران



 

دستگیری جاعل عناوین دولتی در شرق تهران

 
رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه ، از دستگیری یک جاعل عناوین دولتی طی روز گذشته در خیابان نیرو هوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد ناصر شیدایی گفت : ماموران این کلانتری روز گذشته ، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که ملبس به لباس یکی از ارگان های دولتی بود ، ولیکن حرکات مشکوک داشت، مظنون شدند.

این مقام مسئول افزود: متهم به نام "عباس" به هنگام دستگیری و برای فرار از قانون، خود را مأمور یکی از ارگان های دولتی معرفی کرد.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجدیه اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهم، یک عدد دستبند و یک کارت جعلی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان ساخت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم جاعل عناوین دولتی است و در هیچ یک از ارگان های دولتی مشغول به کار نیست.

سرگرد شیدایی بیان داشت : متهم ضمن انتقال به کلانتری، در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر اخاذی با جعل عناوین دولتی اقرار کرد.

وی در خاتمه از تحویل متهم به مراجع ذی صلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.... / خبرگزارى فارس 


ویدیو مرتبط :
دستگیری عاملان ترمینیشن توسط پلیس فتا شرق تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری جاعل حرفه‌ای در شهرستان شاهرود/ از جعل مهر ادارات دولتی تا ارسال نامه جعلی به دادسرای تهران



صابر گفت: متهم «ع- م » به اتهام جعل دادنامه و مهر مربوط به شعب دادگستری در شهرهای مختلف از جمله تهران، ادارت دولتی و بانک‌ها شناسنامه و همچنین چک‌های جعلی دستگیر شد.

 «محبوبه صابر» در گفت‌وگو با  میزان، از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: شخصی به نام ع- م اهل یکی از روستاهای شهرستان شاهرود متولد 1346 به اتهام جعل دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی منزل وی دادنامه جعلی، مهر جعلی( مربوط به شعب دادگستری در شهرهای مختلف از جمله تهران، ادارت دولتی و بانک‌ها)، شناسنامه و همچنین چک‌های جعلی کشف شد.

صابر تصریح کرد: متهم در تحقیقات بیان کرده که قبلا با مشخصات جعلی در گرگان دستگیر شده و مدتی در زندان بوده است و حتی یک نامه اداری جعلی نیز به دادسرای تهران تحویل داده است.

معاون رئیس کل دادگستری سمنان در پایان گفت:  پرونده بعد از تکمیل تحقیقات با صدور قرار عدم صلاحیت به حوزه قضایی شهرستان گرگان ارسال شد.

 

 اخبار حوادث  -  میزان