اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری توزیع‌کننده عمده هروئین پایتخت


سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر و هروئین در جنوب پایتخت و کشف ۵ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه وی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به دستگیری یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر و خصوصاً هروئین در جنوب تهران اظهار داشت: چندی پیش به دنبال اقدامات اطلاعاتی و همچنین گزارش‌های مردمی در خصوص فعالیت یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از بررسی‌های اولیه، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، توانستند صحت اطلاعات و گزارش‌های واصله را تأیید کنند.

وی افزود: پس از تأیید صحت گزارش‌های واصله، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر مأمور شدند تا ضمن مشخص کردن اقدامات این فرد و دایره اقدامات وی، او را دستگیر کنند.

بخشنده ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی تکمیلی و مشخص شدن ابعاد و زوایای اقدامات این فرد، مقام قضایی در جریان اقدامات این قاچاقچی قرار گرفت که پس از صدور مجوزهای لازم، مأموران دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ساعت 16 چهارشنبه، در عملیاتی غافلگیرانه توانستند این قاچاقچی را در مخفیگاه خود در محدوده خیابان خیام دستگیر کنند که ضمن دستگیری این فرد موفق به کشف 5 کیلوگرم هروئین با لفافه و 2 عدد ترازو از مخفیگاه وی شدند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند توزیع مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام بزرگترین شبکه توزیع هروئین در پایتخت




 اخبار  حوادث - انهدام بزرگترین شبکه توزیع هروئین در پایتخت

در بازرسی از مخفیگاه مقدار 146 کیلو و 540 گرم هروئین و یک تن مواد اولیه ‏تولید هروئین، یک قبضه سلاح کمری رولور و تعداد 9 فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه برنو به همراه 63 فشنگ مربوطه و ‏تعداد 2حقه وافور، یک قبضه شمشیر، 5 عدد قمه، یک عدد ترازوی دیجیتال، و چهار دستگاه خودروهای پژو 405 ، خودرو سواری ‏کیا اسپورتیج ، بنز کوپه مدل2007 و پرادو مدل2012 ضبط وکشف شد.

 سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام بزرگترین شبکه توزیع هروئین در پایتخت خبرداد.
 
سرهنگ محمدبخشنده در گفت‌وگو با  ایسنا ، در مورد جزئیات انهدام بزرگترین شبکه تولید و توزیع هروئین در پایتخت گفت: مأموران عملیاتی پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات مردمی اطلاع پیدا می‌کنند که افرادی به هویت‌های "منصور" و "سهراب"به همراه سایر همدستانشان به نام‌های فرامرز،رحمت،قادر و کیانوش در محدوده شهرک راه آهن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین ‏میکنند.
 
وی با بیان اینکه برهمین اساس شناسایی و دستگیری نامبردگان در دستور کار قرار گرفت و گفت: تا اینکه ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات ‏پلیسی و اقدامات در 3 ماه و با اجرای تعقیب و مراقبت در ساعات و تاریخ‌های مختلف مشخص شد که موضوع صحت داشته و پس از اینکه ماموران از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند مرتب را به مقام قضایی منعکس و با توجه به حساسیت موضوع دستور ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان از سوی مرجع قضایی صادر شد.
 
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این گروه گفت: اکیپی از ماموران عملیاتی با هماهنگی مرجع قضایی به محل موردنظر اعزام و در اقدامی ‏ضربتی ، بااستفاده از شیوه و شگردهای پلیسی وارد مخفیگاه متهمان شده که با مقاومت طرفین مقابل مواجه می شوند ‏به صورتی که به منظور فرار و امحاء مواد با اسلحه،شمشیر و قمه با ماموران درگیری مسلحانه ایجاد کرده که ‏ماموران با در نظر گرفتن قانون بکارگیری سلاح و با تیر اندازی متقابل ، افراد مسلح بنام های "منصور" و "سهراب"را ‏مورد اصابت گلوله از ناحیه پای چپ قرار می دهند.
 
وی افزود: پس از زمین گیر کردن آنان و دستگیری سایر همدستان فرامرز، رحمت،قادر و کیانوش، در بازرسی از مخفیگاه مقدار 146 کیلو و 540 گرم هروئین و یک تن مواد اولیه ‏تولید هروئین، یک قبضه سلاح کمری رولور و تعداد 9 فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه برنو به همراه 63 فشنگ مربوطه و ‏تعداد 2حقه وافور، یک قبضه شمشیر، 5 عدد قمه، یک عدد ترازوی دیجیتال، و چهار دستگاه خودروهای پژو 405 ، خودرو سواری ‏کیا اسپورتیج ، بنز کوپه مدل2007 و پرادو مدل2012 ضبط وکشف شد.
 
بخشنده افزود: پس ازانتقال متهمان مجروح به ‏بیمارستان امام سجاد(ع) سایر متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر مربوطه دلالت داده شدند و بررسی برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده ادامه دارد. 

 اخبار  حوادث - ایسنا