اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری باند "آدم خوار" در کرج



رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز: اعضای باند اراذل و اوباش معروف به آدمخوار در حیدر آباد کرج دستگیر شدند.

«سرهنگ محمد علی صفایی» افزود: اعضای باند اراذل و اوباش معروف به آدمخوار که با تخریب مغازه ها ، درگیری و برهم زدن نظم عمومی ساکنان منطقه شاهین ویلای کرج، آرامش اهالی را به مخاطره افکنده بودند از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز دستگیر شدند .

این مسئول گفت : در پی ایجاد درگیری، قمه کشی، عربده کشی ، اخلال در نظم عمومی و تخریب یک باب مغازه چلوکبابی در شاهین ویلا کرج از سوی اعضای باند اراذل و اوباش به سرکردگی «ک» معروف به آدم خوار و نوچه‎هایش پیگیری موضوع و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات نامحسوس برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران اطلاع یافتند که به علت درگیری لفظی عده‌ای از اراذل و اوباش در قهوه خانه ای در آتشگاه باغستان هواداران آنها که از نوچه های باند اراذل و اوباش آدمخوار هستند برای فراری دادن دوستان خود به قهوه خانه مورد نظر مراجعت کرده اند.

سرهنگ صفایی ادامه داد: ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد اعضای باند اراذل و اوباش با بر هم زدن نظم عمومی، تخریب مغازه، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به ضرب و جرح صاحب قهوه خانه و تعدادی دیگر از افراد کرده و سپس متواری شده اند.

رئیس پلیس امنیت و عمومی استان البرز گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه تحرکات آنها، در نهایت مخفیگاه سردسته باند آدمخوار و دو نفر از نوچه‌هایش که عاملان اصلی درگیری و قمه کشی بودند در منطقه حیدرآباد شناسایی شد و همگی آنها که چهار نفر بودند طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری آدم‌ربایی كه باند اخاذی راه انداخته بود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دستگیری آدم‌ربایی كه باند اخاذی راه انداخته بود

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری یكی از اشرار بنامی خبر داد كه در با راه‌اندازی باندی از افراد اخاذی می‌كرد.

سرهنگ ناصر اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر دستگیری یكی از اشرار به نام «مجتبی - ك» با بیان اینكه چندی پیش پرونده‌ای تحت عنوان زورگیری از كلانتری 11 برای رسیدگی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب ارجاع داده شد گفت: بر اساس این پرونده سه تن از سرنشینان یك دستگاه زانتیای نقره‌ای رنگ اقدام به زورگیری از یكی از شهروندان شهریاری و سرقت مبلغ 20 میلیون تومان به همراه یك دستگاه گوشی موبایل و گردنبند طلا كرده بودند.

وی با بیان اینكه مالباخته با حضور در پلیس آگاهی عنوان كرد كه پلاك این خودرو را یادداشت كرده است گفت: كارآگاهان در تحقیقات تكمیلی توانستند مالك این خودروی زانتیای نقره‌ای رنگ را شناسایی كه مالك در بررسی‌ها عنوان كرد كه خودرو‌اش را به فردی به نام «مجتبی» واگذار كرده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینكه تحقیقات كارآگاهان برای دستگیری زورگیران زانتیاسوار ادامه داشت گفت: در تحقیقات دو فقره پرونده دیگر مبنی بر زورگیری سرنشینان یك دستگاه زانتیای نقره‌ای رنگ برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

اصلانی با بیان اینكه تلاش كارآگاهان برای واكاوی زوایای پنهان این سرقت‌ها ادامه داشت، گفت: كارآگاهان با یافتن سرنخی از حضور یكی از اشرار معروف غرب تهران بنام «مجتبی» تحقیقات خود را روی این فرد متمركز كردند.

وی با بیان اینكه كارآگاهان در تحقیقات دریافتند كه مجتبی دارای سوابق متعدد كیفری از جمله آدم‌ربایی، سرقت و زورگیری است گفت: بررسی‌ها نشان داد تا دو سال پیش این فرد به جرم آدم‌ربایی و برخی مسائل اخلاقی دستگیر كه با وثیقه 200 میلیونی آزاد و در هنگام آزادی خود با تشكیل باندی اقدام به زورگیری از افراد می‌كردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینكه با تایید نقش «مجتبی» در زورگیری‌های اخیر در سطح شهرك اندیشه و شهریار، شناسایی مخفی‌گاه این فرد در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت، گفت: ماموران در بررسی متوجه شدند كه «مجتبی» با هویت جعلی در پردیس و شهریار تردد داشته و مخفی‌گاه به فردیس كرج منتقل كرده است كه با هماهنگی‌های قضایی و نیابت كارآگاهان توانستند این فرد را روز گذشته (سه‌شنبه) در مخفی‌گاهش دستگیر كنند.

وی با بیان اینكه خودروی زانتیای نقره‌ای رنگ كه «مجتبی» با استفاده از آن اقدام به زورگیری می‌كرد نیز در مخفی‌گاهش كشف و ضبط شد، گفت: این فرد تاكنون در اعترافات خود به 5 فقره زورگیری معترف شده است.

اصلانی با بیان اینكه این فرد دو سال پیش نیز به جرم‌آدم‌ربایی و برخی مسائل اخلاقی دستگیر شده بود گفت: متهم با قرار بازداشت در اختیار پلیس قرار دارد تا تحقیقات تكمیلی در مورد اقدامات مجرمانه این فرد انجام شود./ایسنا