اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری اعضای باند کیف‌قاپی حرفه‌ای



اخبار حوادث - دستگیری اعضای باند کیف‌قاپی حرفه‌ای

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای کیف‌قاپی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، بهروز حسنوند دیروز اظهار کرد: پس از وصول گزارشاتی درباره کیف‌قاپی در این شهرستان، با تشکیل اکیپی برای شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شد.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های متعدد سه سارق کیف‌قاپ که با یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه‌های خلوت شهر به دنبال سوژه‌یابی برای ارتکاب جرم بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطرنشان کرد: این افراد پس از دستگیری تحویل مقام قضایی شدند و در بازجویی‌‌های اولیه به 14 فقره سرقت اعتراف کردند که از این میان پنج فقره کیف‌قاپی و 9 فقره سرقت موتورسیکلت بوده است.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان پنج دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه و کارت اعتباری کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

حسنوند درباره شگرد این سارقان گفت: آنها به دلیل عدم شناسایی به وسیله پلاک موتورسیکلت ابتدا موتورسیکلت‌های فاقد قفل اطمینان را سرقت و سپس اقدام به سرقت و کیف‌قاپی می‌کردند.

اخبار حوادث  - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری اعضای باند کیف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری اعضای باند وارد کننده سلاح های جنگی به تهران



رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف و دستگیری یک باند وارد کننده سلاحهای جنگی به تهران طی یک عملیات سه ماهه خبر داد و گفت: این باند سلا‌حهای جنگی را از شهرهای بوکان و مهاباد به تهران وارد می‌کرد.

 

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا محرابی صبح دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به کشف باند وارد کننده سلاحهای جنگی به تهران گفت: این باند سلا‌حهای جنگی را از شهرهای بوکان و مهاباد به تهران وارد می‌کرد.

وی ادامه داد: پلیس پس از انجام سه ماه کار اطلاعاتی این باند را منهدم و از آنان 25 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط کرد.

سرهنگ محرابی گفت: هشت نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدند که هفت نفر مرد و یک نفر آنها زن بوده است. همچنین سه دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

کشف 13 هزار سی دی مستهجن در تهران

وی با اشاره به انهدام باند توزیع سی دی‌های مبتذل در تهران گفت:‌ فردی با هویت معلوم اقدام به پخش سی دی‌های مستهجن و مبتذل در تهران می‌کرد که از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: از منزل متهم 13 هزار سی دی مبتذل کشف و ضبط شد.

کشف 13 هزار بطری مشروبات الکلی

وی افزود: باند توزیع مشروبات الکلی اقدام به ورود مشروبات از غرب کشور و توزیع آن در تهران می‌کردند.

سرهنگ محرابی افزود: این متهمان با جاسازی مشروبات در خودرو اقدام به ورود آن به تهران و سپس توزیع می‌کردند.

وی تصریح کرد:‌ در این رابطه پنج نفر دستگیر و 13 هزار بطر مشروبات الکلی از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک زن سابقه‌دار در تولید مشروبات الکلی دست ساز گفت: این زن که سابقه‌دار بوده در منزل خود اقدام به تولید مشروبات الکلی دست ساز می‌کرد که با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: از منزل این متهم پنج هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.../مهر