اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری اعضای باند قاچاق انسان به عراق


اعضای یک باند قاچاق انسان که نسبت به قاچاق افراد از ایران به بصره عراق اقدام می کردند از سوی ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: اعضای یک باند قاچاق انسان که نسبت به قاچاق افراد از ایران به بصره عراق اقدام می کردند از سوی ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان در خصوص این خبر افزود: اعضای این باند، سه مرد بودند که نسبت به قاچاق انسان به کشورهای همسایه اقدام می کردند.

وی ادامه داد: در این پرونده که با تلاش نیروهای دریابانی و در مرز دریایی ایران و عراق به نتیجه رسید سه متهم زن نیز دستگیر شده اند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان اضافه کرد: پرونده این متهمان برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شده است.


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند قاچاق مواد مخدر در پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت اعضای باند قاچاق انسان در سفارت آمریکا + عکس



اخبار,اخبارحوادث , قتل

سازمان تحقیقات فدرال پاکستان از دستگیری اعضای باند قاچاق انسان که با اعضای سفارت آمریکا در اسلام آباد در ارتباط بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی پاکستان، سازمان تحقیقات فدرال برای متلاشی کردن باند قاچاق انسان وارد عمل شد و بعد از به دست آوردن اطلاعات لازم از سازمان‌های امنیتی 2 نفر از کسانی را که در قاچاق انسان به آمریکا دست داشتند، دستگیر کرد.

اعضای باند قاچاق انسان که با استفاده از مدارک جعلی و به بهانه‌های مختلف پاکستانی‌ها را روانه واشنگتن می‌کردند از سفارت آمریکا دستگیر شدند.

«ندیم بهتی» و «کاشف گل» 2 تن از اعضای باند قاچاق انسان توانستند از چنگ مأموران سازمان تحقیقات فدرال بگریزند با این وجود «عدنان شاهد» و «مسمات دلاویز»در این زمینه دستگیر شده‌اند، که هر 2 اهل لاهور هستند.

اعضای باند قاچاق با معرفی کردن خود به عنوان یک شرکت توریستی در کالیفورنیا معرفی کرده بودند و از این طریق مردم را فریب می‌دادند.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران