اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری آدمخوار در البرز



دستگیری آدمخوار در البرز

21 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار، 9 قاچاقچی، چهار عضو یك باند كلاهبردار و یك قاتل فراری از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اراذل و اوباش بازداشت‌شده كه اعضای دو باند بودند، وارد شركت‌ها و مغازه‌های مبل‌فروشی در مشكین‌آباد و محمدشهر كرج می‌شدند و با گرفتن پول زور از مغازه‌دارها و ایجاد رعب و وحشت عمومی برای شهروندان، متواری می‌شدند.

حوادث - به گزارش جام‌جم، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این خبر گفت: ‌چندی پیش مردی با حضور در اداره پلیس اطلاعات و امنیت استان البرز علیه دو مرد شرور و نوچه‌های آنها به اتهام اخاذی و تهدید شكایت كرد.

در تحقیق از شاكی معلوم شد وی صاحب یك مغازه مبل‌فروشی در مشكین‌آباد كرج بوده كه چند روز پیش دو مرد قوی‌هیكل همراه چهار مرد كه نوچه‌هایشان بودند، به زور وارد مغازه‌اش شده و پس از تخریب محل و كتك زدن وی و ایجاد رعب و وحشت برای دیگر مغازه‌داران، 17 میلیون تومان او را سرقت‌ كرده‌اند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد، مردان زورگیر مالباخته را تهدید كرده‌اند اگر مبلغ ده میلیون تومان دیگر به آنها پرداخت نكند، این بار جانش را می‌گیرند و با اسید به اعضای خانواده‌اش حمله می‌كنند.

شرورها با قدرت‌نمایی، پول زور می‌گرفتند

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان خشن انجام شد. در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، صاحب یك شركت تولیدی با حضور در مركز پلیس شكایتی ارائه و عنوان كرد، شش مرد شرور به زور وارد محل كارش شده و پس از تخریب شركت، چند میلیون پول وی را سرقت و تهدید كرده‌اند دوباره بازمی‌گردند و این بار باید پول بیشتری به آنها بپردازد و در غیر این صورت كشته خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد:‌ ماموران انتظامی با بررسی موضوع متوجه شدند تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از این متهمان فراری با متهمانی كه پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

ماموران كه احتمال می‌دادند متهمان از افراد سابقه‌دار باشند، با بررسی آلبوم متهمان در پلیس آگاهی متوجه شدند آنها از اوباش حرفه‌ای هستند كه پیش از این نیز به اتهام زورگیری، شرارت و اخاذی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان كرجی دستگیر و چندی پیش آزاد شده‌اند.

گودرزی افزود: بنابراین پاتوق‌های احتمالی متهمان به طور نامحسوس تحت‌نظر گرفته شد تا این كه ماموران اطلاع یافتند متهمان فراری در بازار مبل مشكین‌آباد برای اخاذی وارد چند مغازه مبل‌فروشی شده و وقتی با مقاومت مغازه‌داران روبه‌رو شده‌اند، با شكستن شیشه و تخریب مغازه‌ها و ایجاد رعب و وحشت برای افراد حاضر در محل، قدرت‌نمایی و مقابل دیدگان مردم، خودزنی كرده‌اند.

دستگیری گوریل و آدمخوار

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهمان ادامه یافت تا این كه روزهای پایانی هفته گذشته ماموارن اداره اطلاعات و امنیت طی چهار مرحله عملیات ضربتی، 19 عضو این دو باند را همراه دو سركرده آنها به نام‌های كامران معروف به «آدمخوار» (26ساله) و رضا معروف به «گوریل» (24 ساله) دستگیر كردند در بازرسی از مخفیگاه اعضای این دو باند كه در سرقت، شرارت، اخاذی و تخریب مغازه‌های مردم و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان فعالیت داشتند، سه قبضه سلاح شكاری، شش قبضه سلاح سرد(قمه و چاقو)، هفت فقره چك مسروقه، مشروبات الكلی و موادمخدر كشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: متهمان اعتراف كردند علاوه بر ارتكاب جرایم فوق، با سد كردن راه مردم در خیابان‌های مشكین‌آباد و محمدشهر كرج، آنها را با چاقو و قمه تهدید و پس از كتك زدن این افراد، پول و چك‌هایشان را سرقت می‌كردند.

گودرزی با اشاره به دستگیری هشت قاچاقچی و كشف 658 كیلوگرم موادمخدر تریاك از آنها، گفت: ماموران اداره مبارزه با موادمخدر استان البرز در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، از روزهای پایانی آذر امسال تاكنون موفق به دستگیری اعضای سه باند قاچاق مواد مخدر شدند و از آنها 658 كیلوگرم موادمخدر تریاك كشف و ضبط كردند.

اعتراف متهمان به چهار میلیارد تومان كلاهبرداری

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری چهار كلاهبردار هم گفت: این افراد با اجاره یك بنگاه املاك در حیدرآباد كرج، خانه‌ها را كه برای فروش، اجاره یا حتی مشاركت در احداث مجتمع مسكونی به آنها سپرده شده بود، با مدارك جعلی به نام خود ثبت كرده و با همدستی یكدیگر به افراد متعددی فروخته و با این روش از 200 نفر، چهار میلیارد تومان كلاهبرداری كرده و متواری شده بودند كه سه نفر از آنها در كرج و دیگری كه سركرده باند بود، در هتلی در كاشان دستگیر شدند.

متهمان علاوه بر كلاهبرداری میلیاردی، اعتراف كردند خودروهایی را كه افراد برای فروش در اختیارشان قرار داده بودند، با مدارك جعلی بدون این‌كه صاحبان خودروها مطلع شوند، فروخته و متواری شده بودند.

دستگیری قاتل كارگر معدن

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه از دستگیری قاتل كارگر معدن ساوجبلاغ خبر داد و گفت: شهریور امسال مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در ساوجبلاغ استان البرز تماس گرفت و از مرگ یك كارگر معدن در حومه این شهر خبر داد.

كارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه متوجه شدند كارگر سی و سه ساله این معدن به نام اصغر با 13 ضربه چاقو كشته شده است.

تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد تا این‌كه ماموران با تحقیق از همكاران مقتول متوجه شدند وی با مرد میانسالی كه پیش از این همكارش بوده و اخراج شده، اختلاف داشته است بنابراین این مرد تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش در استان خراسان رضوی دستگیر شد.

متهم اعتراف كرده بود به دلیل این‌كه مقتول به ارتباط غیراخلاقی‌اش پی برده و او را چند بار نصیحت كرده بود، از وی كینه به دل گرفته و او را كشته است./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری قاچاقچیان البرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری پلیس آدمخوار





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دستگیری پلیس آدمخوار در آمریکا

یک افسر پلیس اداره نیویورک به جرم دسیسه برای ربودن ۱۰۰ زن و پختن آنها متهم شد.

 به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری رویترز، یک افسر اداره پلیس نیویورک در آمریکا، امروز به توطئه برای آدم‌ربایی، شکنجه، پختن و خوردن زنانی که فهرست اسامی آنها را در رایانه‌اش ذخیره کرده بود، متهم شد.

سخنگوی پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرد «گیلبورتو وال»، متهم، که 28 سال سن دارد روز گذشته دستگیر شد.

دادگاه فدرال ایالت منهاتان، در دادخواست کیفری تنظیم شده علیه «وال» وی را به توطئه برای آدم‌ربایی و دسترسی غیرقانونی به پایگاه داده‌های پلیس اف‌بی‌آی متهم کرد.

در این دادخواست عنوان شده است بازرس‌های پلیس اف‌بی‌آی فایلی را در رایانه «وال» پیدا کرده‌اند که حاوی اسامی 100 زن و تصاویر آنها و توضیحاتی درباره ویژگی‌های بدنی بعضی از آنها بوده است.

این دادخواست همچنین بخشی از گفت‌وگوی این افسر پلیس با یکی از همدستانش که به نام وی اشاره‌ای نشده را نقل کرده است.

وی به همدستش گفته است: «من می‌توانم بی‌خبر وارد خانه آن زن شوم، بدون اینکه او متوجه شود؛ من او را می‌زنم و صبر می‌کنم تا تاریک شود و سپس او را می‌دزدم و از خانه‌اش به بیرون می‌آورم».

گفت‌وگوی وی با همدستش اینگونه ادامه یافته است: «داشتم به اینکه بدن او را به دستگاهی، چیزی ببندم، فکر می‌کردم...و بعداً او را با آتش ملایم بپزم تا مدت زمان بیشتری زنده بماند».

زنی که این پلیس 28 ساله درباره او سخن می‌گفته است، در این دادخواست، قربانی 1 نام گرفته است. 

رویترز می‌افزاید وی به توطئه برای ارتکاب جرائمی از این دست علیه 99 زن دیگر نیز متهم است.

«وال» به ارتکاب هیچکدام از این جرائمی که برای آن نقشه کشیده است، متهم نشده است و این یعنی اینکه وی قبل از صدمه زدن به این زنان دستگیر شده است./فارس