اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری‌ یک طوطی به‌ دلیل‌ فحاشی!


یک زن 85 ساله در هند از یک طوطی به دلیل استفاده از حرف های توهین امیز شکایت کرد و پلیس این طوطی را دستگیر کرد.

خبرآنلاین: یک زن 85 ساله در هند از یک طوطی به دلیل استفاده از حرف های توهین امیز شکایت کرد و پلیس این طوطی را دستگیر کرد.

این طوطی که اسمش هریل است 2 سال است توسط صاحبش سورش سخارکر تمرین دیده که به نا مادریش فحش بدهد. این خانواده اختلافت زیادی دارند و مدت ها است جدا زندگی می کنند.
 
جانبای نا مادری 85 ساله که از طوطی شکایت کرده به زی نیوز گفت: 2 سال است که من توسط این طوطی مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام،هر بار که این طوطی من را می بیند از کلمات بد استفاده می کند و به من فحاشی می کند.اینها باعث شد که من در این 2 سال 3بار شکاین کنمو این دفعه پلیس من پسر خوانده ام و طوطی اش را به دفتر خود برد.
 
بازرس پلیس دنگره به خبرنگاران گفت: اختلافاتی مالی بین مادر و فرزند خوانده وجود دارد که منجر به این اتفاقات شد.پس از شکایتی که شد ما طوطی را مشاهده کردیم اما هیچ حرفی نزد.پلیس طوطی را به گروه جنگلداری فرستاد.


ویدیو مرتبط :
درگیری مارادونا با تماشاچیان الشباب به دلیل فحاشی به همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری هنرپیشه مطرح هالیوودی به دلیل فرار از صحنه تصادف+عکس



دستگیری هنرپیشه مطرح هالیوودی به دلیل فرار از صحنه تصادف+عکس

«لیندسی لوهان» هنرپیشه زن هالیوود که چهارشنبه گذشته پس از تصادف با یک عابر پیاده از صحنه گریخته بود توسط مقامات پلیس دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«لیندسی لوهان» هنرپیشه زن هالیوود که چهارشنبه گذشته پس از تصادف با یک عابر پیاده از صحنه گریخته بود توسط مقامات پلیس دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفت. مقامات پلیس تاکید کرده اند که یک مرد 34 ساله ادعا کرده که لوهان به هنگام رانندگی در یک خیابان کم عرض در منطقه چلسی منهتن با او برخورد کرده اما به سرعت صحنه را ترک کرده است. گویا لوهان بعد از بروز تصادف برای بررسی میزان خسارت وارده به خودرویش از اتومبیل خارج شده اما بعد از مدتی از صحنه دور شده است.

آن طور که people گزارش کرده گویا لیندسی لوهان در حال رانندگی با پورشه ای مشکی رنگ مدل 2010  Cayenne SUV بوده که با این مرد تصادف کرده است و در نتیجه این تصادف زانوی مرد آسیب دیده و به همین علت به بیمارستان بِلِوو منتقل شده است. از شدت جراحات وارده به این مرد اطلاعاتی در دسترس نیست.

در همین رابطه مدیر برنامه های لیندسی لوهان بیانیه ای صادر کرده و گفته است:«هنوز اطلاعات کافی جمع آوری نشده است و به نظر می رسد این هم از آن دست گرفتاریهایی باشد که بیخود ایجاد شده است. ما مطمئنیم که شواهد قضیه طی هفته های آتی روشن خواهد شد و بر همین اساس نادرستی اخباری که علیه لیندسی لوهان منتشر شده تایید می شود.»

گفتنی است که برخلاف شایعات تعدادی از رسانه ها تصادف لیندسی لوهان هیچ ربطی به مصرف مشروبات الکلی نداشته و گویا تنها ناشی از بی دقتی بوده است./شبکه ایران