اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستپخت سروش صحت در نمایش خانگی


شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه ۲ فیلم "شام ایرانی" به کارگردانی سروش صحت و "مات" ساخته سید صبا کاظمی موافقت کرد.

خبرگزاری صبا: شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه ۲ فیلم "شام ایرانی" به کارگردانی سروش صحت و "مات" ساخته سید صبا کاظمی موافقت کرد.

 شورای صدور پروانه نمایش خانگی در تازه ترین جلسه خود که در تاریخ ۶ دی ماه برگزار شد با عرضه ۲ فیلم «شام ایرانی» به کارگردانی سروش صحت و «مات» ساخته سید صبا کاظمی موافقت کرد.

فیلم» مات» به تهیه كنندگی و به کارگردانی سید صبا کاظمی تولید شده و فیلم «شام ایرانی» به تهیه كنندگی محمد شایسته تولید شده است.

همچنین در این جلسه با عرضه ۲ عنوان فیلم کوتاه، ۲ عنوان فیلم خارجی و ۶ عنوان مستند و آموزشی نیز موافقت شده است.


ویدیو مرتبط :
خندوانه و سروش صحت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری بهاره رهنما، سروش صحت، فلامک جنیدی و دیگر بازیگران نمایش «آواز خوان طاس»



عکس یادگاری بهاره رهنما، سروش صحت، فلامک جنیدی و دیگر بازیگران نمایش «آواز خوان طاس»

نمایش «آواز خوان طاس» نوشته اوژن یونسکو با کارگردانی بهمن معتمدیان از شامگاه سه شنبه 11 مهر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 «آوازخوان طاس» نمایشنامه‌‌ای در 11 پرده است که در آن بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهاره رهنما، سروش صحت، امید روحانی، فلامک جنیدی و هوتن شکیبا ‌روی صحنه می‌روند.

این اثر اوژن یونسکو، چون دیگر نمایشنامه‌هایش، داستان و موضوعی مبهم و اسرارآمیز دارد که جهان در هم و برهم و آشفته امروز را نشان می‌دهد.

معنا گریزی، موقعیت های کمیک، سرگشتگی آدم ها و نگاه هجو آمیز ار دیگر مشخصات نمایشنامه های یونسکو است که در «آواز خوان طاس» نیز دیده می شود./خبرآنلاین