اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستپخت بد زن، دلیل جدایی زوج جوان از یكدیگر!



طلاق,طلاق گرفتن

 

 

«شوهرم مدام از نحوه‌ی درست كردن غذاهای من ایراد می‌گیرد و علاقه دارد دستپختم همانند مادرش باشد. زیرا مادرش غذاها را بسیار چرب درست می‌كند». این اظهارات زنی است كه در دادگاه خانواده خواهان طلاق است.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه كرد و خطاب به قاضی دادگاه گفت: چهار سال قبل همسرم به دلیل سرعت زیاد با من تصادف كرد و همان تصادف باعث آشنایی‌مان شد و سال 87 زندگی مشترك‌مان را با یكدیگر شروع كردیم.

وی ادامه داد: همسرم در خانواده‌ای بزرگ شده است كه همگی خوش اشتهاء هستند و به نحوه درست كردن غذاها اهمیت بسیاری می‌دهند و غیر از دستپخت خانم‌های خانواده‌شان، دستپخت دیگری را قبول ندارد.

زن جوان كه 26 ساله بود، با بیان اینكه شوهرم همانند خانواده‌اش دستپخت من را قبول ندارد، افزود: از روزهای اول زندگی‌مان شوهرم به دستپخت من ایراد می‌گرفت و این ایرادها بعد از سه سال زندگی مشترك همچنان ادامه دارد، من همیشه با ذوق و سلیقه خاصی غذای مورد علاقه او را درست می‌كردم اما او همیشه گله‌مند بود و هیچ‌گاه نشد از من به دلیل زحمت‌هایم تشكر كند.

وی خاطرنشان كرد: مادر شوهرم غذا را بسیار پرچرب درست می‌كند و من معتقدم كه غذای پرچرب برای سلامتی بسیار ضرر دارد، اما همسرم از من می‌خواهد كه نحوه درست كردن غذاهایم همانند مادرش شود، زیرا علاقه دارد غذا پرچرب باشد.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن گفت: اینكه من از همسرم بخواهم تلاش كند تا دستپختش بهتر شود، چه ایرادی دارد كه به این دلیل درخواست طلاق داده است؟ همسرم توقع دارد هیچ‌وقت از او ایراد نگیرم و همیشه كارهای او را تحسین كنم. همسرم فرد انتقادپذیری نیست و نمی‌خواهد این مشكلش را برطرف كند.

این مرد جوان كه 30 سال داشت، با بیان اینكه «دستپخت همسرم بسیار بد است و من در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام كه تمامی زن‌های آن به دستپخت خود اهمیت بسیاری می‌دهند»، اظهاركرد: هرگاه مادرم سعی می‌كند نحوه درست كردن غذاهای مختلف را به همسرم یاد بدهد، او عصبانی می‌شود و با مادرم برخورد شدیدی می‌كند و این دلسوزی‌های او را دخالت می‌نامد.

در ادامه زن جوان در پاسخ به اظهارات شوهرش بیان كرد: شوهرم همیشه به من توهین و من را مسخره می‌كند، من دیگر تحمل رفتارهای همسرم را ندارم. اگر او علاقه دارد دستپخت همسرش همانند مادرش باشد، می‌توانست هیچ وقت ازدواج نكند و تا آخر عمر از دستپخت مادرش لذت می‌برد.

زن جوان در پایان صحبت‌هایش گفت: من نمی‌توانم با مردی كه فقط به نحوه غذا درست كردن اهمیت می‌دهد زندگی كنم و در ازای حكم طلاق، مهریه 707 سكه‌ای خود را می‌بخشم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و از زوج جوان خواست كه به زندگی مشترك خود ادامه دهند و بهانه‌های كوچك را عامل جدایی نكنند..... / خبرگزاری دانشجویان ایران


ویدیو مرتبط :
دلیل بچه دار نشدن زوج های جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عجیب زن جوان برای جدایی از همسرش


زن جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده تنها به خاطر اینكه شوهرش او را به رستوران نمی برد درخواست طلاق داد.

روزنامه مردم سالاری: زن جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده تنها به خاطر اینكه شوهرش او را به رستوران نمی برد درخواست طلاق داد.

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا مرا به رستوران نمی برد. الان سه سال است كه با وحید ازدواج كرده ام اما در این مدت حتی یك بار هم باهم به رستوران نرفته ایم.
 
زن جوان ادامه داد: هربار به او می‌گویم كه به یك رستوران برویم مرا مسخره می كند و می گوید كه ازدواج كرده تا هیچ وقت به رستوران نرود، او می گوید كه زن باید همیشه در خانه غذا درست كند و هیچ وقت به رستوران نروند و غذای بیرون را نخورند.
 
وی افزود: من حتی اگر مریض هم باشم باید در خانه غذا درست كنم و همیشه غذایم آماده باشد و اگر اینطور نباشد وحید داد و بیداد به راه می اندازد و می گوید كه وظیفه‌ام را انجام نداده‌ام.
 
زن جوان در ادامه گفت: دیگر از دست كارهای او خسته شدم و درخواست طلاق دارم، حتی می خواهم مهریه ام را كه 500 سكه است از شوهرم بگیرم. پس از حرف‌های این زن قاضی عموزادی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار كرد تا صحبت‌های او را هم بشنود و بعد از آن در این خصوص تصمیم گیری كند.