اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور ویژه احمدی نژاد برای ساماندهی VPN


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای ساماندهی وی‌پی‌ان‌ها در داخل کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای ساماندهی وی‌پی‌ان‌ها در داخل کشور خبر داد.
 
محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می شود وی‌پی‌ان‌ها در شبکه اینترنت کشور مسدود شده اند گفت: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم هم‌اکنون وی‌پی‌ان‌ها در حال ساماندهی هستند.

وی افزود: البته گستره سازمان‌هایی که در بحث وی پی‌ان دخیل هستند بسیار متعدد هستند و تنها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی این امر نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: خوشبختانه امروز رئیس‌جمهور دستور ویژه‌ای را در خصوص بحث وی‌پی‌ان‌ها صادر کرده‌اند و امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک این کار را به سرانجام برسانیم.

نامی همچنین با انتقاد از انعکاس برخی از سخنان وی در مورد اینکه گفته است ارزش واقعی دلار تنها 48 ریال است گفت: من در آن برنامه گفتم که اگر قیمت دلار در قبل از انقلاب شش تومان بود با سازندگی که در کشور صورت گرفته است این قیمت باید هم‌اکنون 48 ریال باشد درحالیکه رسانه‌ها این صحبت من را به درستی انعکاس ندادند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور ویژه احمدی‌نژاد: کالاهای اساسی را ذخیره‌سازی کنید ؛ حداقل به میزان نیاز سه ماه



دستور ویژه احمدی‌نژاد: کالاهای اساسی را ذخیره‌سازی کنید ؛ حداقل به میزان نیاز سه ماه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با دستور ویژه رئیس جمهور و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، ذخیره‌سازی استراتژیک کالاهای اساسی حداقل معادل سه ماه نیاز کشور، در دستور کار قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر حسن رادمرد گفت: با تکلیف دولت، ذخیره‌سازی گسترده کالاها در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است که بر این اساس، به کمک مباشران و تولیدکنندگان کالاهای اساسی، این کار آغاز شده است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در کنار این، تولیدکنندگان کالاهای اساسی در کشور نیز به تناسب میزان نیاز در بازار، در حال تولید هستند؛ که در عین حال بخشی از نیاز تولید کشور، در حال تامین از خارج کشور است. 

وی تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته با دستور اکید رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار بر این شد که بخش اعظم کسری نیاز کشور به کالاهای اساسی تامین شود، هم اکنون نیز تامین این کالاها در دستور کار قرار گرفته و بخشی از کالاهای خریداری شده از خارج کشور نیز، به بنادر رسیده و در حال تخلیه است. 

به گفته رادمرد، با دستور رئیس‌جمهور، موضوع ذخیره‌سازی استراتژیک، حداقل معادل سه ماه نیاز کشور، در دستور کار قرار گرفته است که شامل گندم، کنجاله، نهاده‌های دامی، روغن خام، شکر خام، برنج است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: در این میان لجستیک جاده‌ای در کشور و کشتیرانی باید هارمونی لازم را برای تامین و تخلیه این کالاها داشته باشند تا اجناس رسیده به بنادر، به سرعت تخلیه شود و در انبارها و مخازنی که شرکت بازرگانی دولتی ایران پیش‌بینی کرده است، دپو و ذخیره‌سازی شود. 

وی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه واردکنندگان کالاهای اساسی مشکلی در دریافت ارز 1226 تومانی ندارند، خاطرنشان کرد: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همراهی بانک مرکزی، منابع در حال تخصیص به واردکنندگان است./مهر