اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور جاسبی به مسئولان دانشگاه آزاد


رئیس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان این دانشگاه گفت: سریالی ساختمان نسازید و تمام ساختمان‌های مورد نیاز خود را همزمان با هم شروع كنید و ساخت و سازها را توسعه دهید. رئیس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان این دانشگاه گفت: سریالی ساختمان نسازید و تمام ساختمان‌های مورد نیاز خود را همزمان با هم شروع كنید و ساخت و سازها را توسعه دهید.


 عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد مركز بوانات، با اشاره به روند شكل‌گیری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در سال ۶۱ با كمك یك میلیون تومان حضرت امام‌خمینی(ره) در ساختمان استیجاری واقع در خیابان اسكندری كار خود را آغاز كرد.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۴۲۰ واحد و مركز دانشگاهی ،۱۷ منطقه، ۲۵ شعبه فعال علوم و تحقیقات، ۴ میلیون فارغ التحصیل، یك میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو و بیش از ۲۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینكه موفقیت‌های دانشگاه آزاد حاصل الطاف الهی است، خاطرنشان كرد: تمام دستاوردها و موفقیت‌های دانشگاه آزاد در عرصه‌های مختلف ملی وبین‌المللی حاصل الطاف و یاری خداوند بوده است و ما كمترین نقش را در این زمینه داشته‌ایم.

جاسبی با اشاره به كار توأم با عشق و علاقه مسئولان در دانشگاه آزاد گفت: رمز موفقیت و پیروزی دانشگاه آزاد همت، تلاش و كار با عشق، انگیزه و علاقه است.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد مركز بوانات اظهار داشت: سریالی ساختمان نسازید و تمام ساختمان‌های مورد نیاز خود را همزمان با هم شروع كنید و ساخت و سازها را توسعه دهید.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش امكانات در مراكز و واحدهای دانشگاهی خاطرنشان كرد: تمام واحدهای دانشگاهی باید دارای سالن تربیت‌بدنی، سلف سرویس، مسجد و خوابگاه باشند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: در صورت تأمین هیئت علمی و توسعه فضای عمرانی مركز بوانات به واحد دانشگاهی تبدیل می‌شود.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
به دستور آقا مردم باید بر عملکرد مسئولان نظارت داشته باشند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو مرکز تاسیسی توسط جاسبی در دانشگاه آزاد منحل شد



دانشگاه آزاد , مصوبه شورای دانشگاه آزاد

 

از دانشگاه آزاد خبر می رسد دو بخش این دانشگاه که در زمان جاسبی فعالیت می کردند با مصوبه شورای دانشگاه آزاد، منحل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در زمان ریاست عبدالله جاسبی بر دانشگاه آزاد اسلامی و به دلیل علاقه اش به ورزشهای رزمی، دفتر "شوتوکان" که ورزشی رزمی است در این دانشگاه به ریاست خود جاسبی تاسیس شد.

این دفتر تا پیش از منحل شدنش در زمان مدیریت جدید، فعالیتهای گسترده ای آغاز کرده بود اما به تازگی در جلسه شورای دانشگاه آزاد، مصوبه ای مبنی بر منحل شدن دفتر شوتوکان به علت پرهزینه بودن و تلف کردن وقت و نیروی انسانی، ابلاغ شد.

مکان دفتر فوق که در مرکز شهر بود هم اکنون تخلیه و یکی دیگر از ادارات دانشگاه آزاد به این مکان منتقل شده است.

در دیگر مصوبه شورای دانشگاه آزاد، دفتر " مطالعات مبارزه با تروریسم" نیز که از دیگر بخشهای راه اندازی شده در زمان جاسبی بود، منحل شد.

این شورا اعلام کرد که فعالیتهای دفتر ذکر شده ضمن نداشتن هیچ گونه نفعی برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دارای هزینه های کلان است که هیچ گونه بازخوردی هم در جامعه نداشت..../مهر