اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور توقیف اموال شیرین عبادی صادر شد



 

 

 

دستور توقیف اموال شیرین عبادی صادر شد

 

شیرین عبادی با درخواست اداره مالیات ممنوع الخروج شد.

به گزارش ثامن، در پی رسیدگی به پرونده فرار مالیاتی شیرین عبادی و محکومیت نامبرده به پرداخت مبلغ 3.626.790.040 ریال (اصل مالیات) در هیات حل اختلاف مالیاتی و با احتساب جریمه به مبلغ 8.689.847.706 ریال هم اکنون وی مکلف به پرداخت مبلغ 12.613.538.647 میلیارد ریال (اصل و جرائم) می‌باشد که نظر به عدم پرداخت بدهی و نادیده گرفتن اخطاریه‌های مورخه 83/06/14 و 89/06/27اداره کل وصول اجرا، دستور بازداشت اموال و ممنوع‌الخروجی نامبرده را صادر نموده است.

شایان ذکر است محکومیت نامبرده در مورد تایید برگ‌های تشخیص مالیاتی سال‌های 82 ، 83، 84 شیرین عبادی در هیات حل اختلاف مالیاتی بابت جایزه نوبل و عملکرد این سنوات به مبلغ 3.626.790.040 ریال بوده که با احتساب جرائم مربوطه مبلغ 12.613.538.647 میلیون ریال می‌باشد.

گفته می شود وکیل شیرین عبادی درخصوص محکومیت موکل خود علاوه بر شکایت در دیوان عدالت اداری، خواهان رسیدگی موضوع در کمیسیون ماده 216 قانون مجازات مدنی نیز گردیده است....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
توقیف اموال موسسه قرض الحسنه ثامن الحجج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رادان: تحریم و توقیف اموال من یك لطیفه است



.

 

 

رادان: تحریم و توقیف اموال من یك لطیفه است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: تحریم و توقیف اموال من توسط دولت آمریكا یك لطیفه است.

سردار احمد رضا رادان امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به فارس مبنی بر توقیف اموالش توسط دولت آمریكا، گفت: همیشه می‌گفتم اگر روزی از من یك لطیفه جهت اطلاع بخواهند چه بگویم.

وی اظهار داشت: از آقای اوباما تشكر می‌كنم كه لطیفه‌ای را برای اطلاع جور كرد كه من بتوانم این لطیفه را تعریف كنم.

سردار رادان افزود: وقتی اوباما به این موضوع ورود پیدا كرد و بیانیه را قرائت كرد لطفا به ما اعلام كند میزان حساب‌های ما چقدر بود زیرا تمایل دارم از میزان دقیق حساب‌ها اطلاع یافته و آن را پیگیری كنم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: برای همه روشن شده كه اوباما هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌های دولت آمریكا ندارد و وقتی این قدر بی‌اطلاع هستند و اطلاعات درست نمی‌دهند حساب خیلی از كارهای آن‌ها مشخص می‌شود.

سردار رادان گفت:‌ بهانه‌ های حمله به عراق و افغانستان و وجود سلاح‌های شیمیایی در كشور عراق با استفاده از اطلاعات دروغ فراهم شده است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تأكید كرد: برای آن كسانی كه این همه خود را ابرقدرت در عرصه اطلاعات می‌دانند متأسفم.

وی اظهار داشت: این اقدام جدید دولت آمریكا هیمنه اطلاعاتی آنها را به هم ریخت...../تحلیل:عصرایران