اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور بازداشت ۲۹ افسر پلیس ترکیه



اخبار,اخبار بین الملل,بازداشت افسران پلیس ترکیه

دادگاهی در ترکیه دستور بازداشت 28 افسر پلیس این کشور را به اتهام استراق سمع غیرقانونی صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری شین هوا از آنکارا، خبرگزاری خصوصی  دوغان روز شنبه ضمن اعلام این خبر افزود این 28 نفر که از 12 استان مختلف ترکیه و از جمله افسران ارشد پلیس یا مقامات سابق اطلاعاتی به حساب می آیند به تشکیل و عضویت در یک سازمان تبهکاری و نقض حریم ارتباطات خصوصی متهم هستند.

در میان ده نفر از این افسران که در استان «اسکی شهر» در مرکز ترکیه بازداشت شده اند معاون سابق پلیس اسکی شهر و رئیس سابق اداره اطلاعات پلیس دیده می شود.

این بازداشتها بخشی از عملیات گسترده دولت ترکیه به دنبال تحقیقات مربوط به فساد مالی در سال 2013 است که به بازداشت چندین چهره ارشد دولتی از جمله پسران سه وزیر سابق و چندین نفر از تجار منجر شد.

دولت ترکیه این عملیات را علیه افسران پلیس ، قضات و دادستانهایی که در تحقیقات سال 2013 شرکت داشتند شروع کرد و تا به حال صدها نفر از آنها را پاکسازی کرده است.

دولت ترکیه تحقیقات سال 2013 را «تلاش برای کودتا» توصیف کرده است.


  اخبار بین الملل  - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
خربازی افسر پلیس در روسیه سوارکاری پلیس خر سواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم بازداشت‌شده ، افسر پلیس را کشت و گریخت



یک مرد آمریکایی بازداشت‌شده که روز شنبه در شهر نیو اورلئان در یک خودروی پلیس به بازداشتگاه منتقل می‌شد یک افسر کهنه‌کار پلیس را به ضرب گلوله به قتل رساند و گریخت.

داریل هالووی، 45 ساله در حال انتقال تراویس بویز، 33ساله به زندان بود که به علت ایجاد یک درگیری بازداشت شده بود.

به گفته پلیس آمریکا، بویز توانست دستان دستبندخورده خود را از پشت سر خود در آورد و با دستان بسته اسلحه‌ای را بردارد و به هالووی که در حال رانندگی بود شلیک کند.

به گفته پلیس، این اسلحه متعلق به هالووی نبود و مشخص نیست از کجا به دست وی رسید.

در پی این شلیک، خودروی هالووی به دیوار برخورد کرد و متوقف شد و متهم نیز گریخت.

 

اخبار  حوادث  -  انتخاب