اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور اینستاگرامی برای جشن‌ هسته‌ای


دستور وزیر کشور برای جشن هسته ای به تمامی استانداری ها ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دستور وزیر کشور برای جشن هسته ای به تمامی استانداری ها ابلاغ شد.

از آنجایی که حرف و حدیث های فراوانی در مورد اجرا شدن یا نشدن جشن هسته ای بر سر زبان بود آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در پست اینستاگرام خود حرف آخر را زد و در پستی نوشت: به همه استانداری‌ها اعلام کرده‌ایم که زمینه حضور مردم برای جشن هسته‌ای را فراهم کنند.

دستور اینستاگرامی وزیر برای جشن‌ هسته‌ای


ویدیو مرتبط :
جشن انرژی هسته ای فرقه رجوی یا جشن ترور ؟!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتهام عجیب بحرین به سپاه : هسته های تروریستی منتظر دستور فرماندهانشان در ایران بودند، تا عملیات تروریستی انجام دهند!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

روابط ایران - بحرین در آستانه بحران جدید

اتهام عجیب بحرین به سپاه پاسداران: هسته های تروریستی منتظر دستور فرماندهانشان در ایران بودند، تا عملیات تروریستی انجام دهند!

انتخاب  : دولت بحرین، طی ادعایی عجیب و بدون ارائه مستندی، سپاه پاسداران را به آموزش، مسلح کردن و تأمین مالی یک «هسته تروریستی» با هدف نقش‌آفرینی در خشونت‌های بحرین متهم کرد!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ طارق الحسن، رییس امنیت ملی بحرین، طی یک نشست خبری، اعلام کرد که اعضای این هسته تروریستی، می‌خواستند با قاچاق اسلحه و مواد منفجره، در زمانی که فرماندهانشان در ایران دستور دهند، عملیات تروریستی انجام دهند!

پیش از این و در روز شنبه گذشته، شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین گفته بود که دولت این کشور با کمک یک «کشور برادر» یک هسته تروریستی شامل هشت بحرینی را که میان ایران، عراق و لبنان در رفت و آمد بودند کشف و منهدم کردند.

این در حالی است که ژنرال طارق الحسن، رییس امنیت ملی بحرین، دیروز در کنفرانس خبری خود گفت که پنج تن از این بحرینی‌ها در کشور بحرین و سه تن دیگر از اعضای این هسته تروریستی در کشور عمان دستگیر شدند.

بر اساس اعترافات اعضای این هسته، آنها توسط دو شهروند بحرین که در ایران اقامت دارند انتخاب شده بودند.

همچنین آنها اعتراف کرده اند که این هسته تروریستی مسلح زیر نظر یکی از اعضای سپاه پاسداران ایران به نام مستعار «ابو ناصر» تشکیل شده بود!

ژنرال الحسن اضافه کرد که اعضای این هسته تروریستی نزد اعضای سپاه پاسداران در ایران و اعضای حزب الله عراق در بغداد و کربلا آموزش دیده و تأمین مالی شده اند!

طی این مدت، اعضای این هسته به جمع آوری اطلاعات و گرفتن عکس از پایگاه ها و تأسیسات حساس نظامی در بحرین و آماده سازی انبار اسلحه برای ذخیره سلاح تا زمان عملیات، اقدام می کردند.

این اتهام دولت بحرین می تواند روابط میان ایران و این کشور حاشیه خلیج فارس را بیش از پیش تنش‌آلود کند.

روابط ایران و بحرین پس از اعتراضات خونین مردم بحرین در دو سال گذشته علیه حکومت آل خلیفه رو به تیرگی نهاده است.

در ١٥ مارس ٢٠١١، دولت بحرین سفیر خود در تهران را در اعتراض به انتقادهای ایران درباره استقرار نیروهای سعودی در بحرین فراخواند.

فردای آن روز، ایران نیز سفیر خود در منامه را به کشور فراخواند.

این در حالی است که سفیر بحرین در ماه اوت گذشته به ایران بازگشت، اما ایران هنوز سفیر خود را به منامه به علت «ادامه فشار علیه مردم بحرین»، بازنگردانده است./انتخاب