اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور اوباما برای سرعت بخشیدن به تهیه تدارکات لازم برای حمله ی هوایی محدود به سوریه



حمله ی هوایی , باراک اوباما

 

دستور اوباما برای سرعت بخشیدن به تهیه تدارکات لازم برای حمله ی هوایی محدود به سوریه و ایجاد منطقه ی "پرواز ممنوع" بر فراز این کشور


دبکا مدعی شد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دستور سرعت بخشیدن به تهیه تدارکات لازم برای حمله ی هوایی محدود علیه رژیم اسد و ایجاد منطقه ی پرواز ممنوع بر فراز سوریه را به نیروی دریایی و هوایی آمریکا داده است.

ماموریت نیروی دریایی و هوایی آمریکا نابود کردن رژیم اسد و مرکز فرماندهی آن است .  آمریکا با این حملات به دنبال بی ثبات کردن حکومت اسد و محدود کردن فعالیت های نیروی هوایی و ارتش سوریه برای جلوگیری از اقدامات آنها علیه شورشیان است.

دبکا به نقل از منابع خود نوشت: اوباما این تصمیمات را پس از شنیدن سخنان مقامات روسیه مبنی بر اینکه "مسکو از برکناری بشار اسد حمایت می کند، اگر سوری ها با آن موافقت کنند" گرفته است.

عملیات آمریکا با توجه به اتفاقات سیاسی و نظامی تغییر خواهد کرد. واشنگتن مطمئن نیست که مسکو جدا از محکوم کردن حمله یا پذیرش پروسه تغییر رژیم در دمشق و جایگزینی آن با حکومت نظامیان، چه واکنشی نشان خواهد داد.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
‫آموزش طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی ایرانی ( دستور تهیه بسیار آسان ) مواد لازم در بخش توضیحات !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش داعش به دستور حمله هوایی اوباما


گروهک تروریستی و تکفیری داعش در پی دستور رئیس جمهور آمریکا برای حمله هوایی هدفمند به مراکز این گروهک، تهدید به آتش زدن چاه‌های نفتی عراق کرد.

تسنیم: گروهک تروریستی و تکفیری داعش در پی دستور رئیس جمهور آمریکا برای حمله هوایی هدفمند به مراکز این گروهک، تهدید به آتش زدن چاه‌های نفتی عراق کرد.

این گروهک با صدور بیانیه‌ای در خصوص موضع باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر حمله به مواضع این گروهک واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهور آمریکا، شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: ما به نیروهای آمریکایی اجازه انجام حملات هوایی را علیه عناصر مسلح گروه تروریستی «داعش» در عراق صادر کردیم.

گروهک تروریستی و تکفیری داعش در بیانیه خود اعلام کرد: اگر اوباما رئیس جمهوری آمریکا تهدید خود را در خصوص اقدام نظامی علیه پایگاه های ما در عراق عملی کند، بلافاصله به تلافی این اقدام آمریکا تمام چاه های نفتی عراق و مراکز نفتی را نابود خواهیم کرد.

داعش در این تهدید خود افزود: در این صورت خود مقامات آمریکایی و اروپایی می‌دانند، بهای این اقدامشان تا چه اندازه به زیان آنها تمام خواهد شد، چرا که با افزایش بهای جهانی نفت روبه رو خواهند شد.