اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستمزد 200 میلیون دلاری رابرت داونی جونیور


رابرت داونی جونیور برای بازی در دو فیلم بعدی «انتقام جویان» ۲۰۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: گفته شده کمپانی مارول با ساخت قسمت جدید فیلم «انتقام‌جویان» با عنوان کامل «انتقام جویان: بیکرانی جنگ ۱ و ۲» پرهزینه‌ترین فیلمش را می‌سازد.

هر چند هنوز خطوط داستان روشن نشده اما گفته شده یک میلیارد دلار بودجه برای ساخت دو فیلم بعدی هزینه خواهد شد که ۲۰۰ میلیون آن تنها به رابرت داونی جونیور می‌رسد.

اینها شایعاتی بود که دیروز در جشنواره کمیک کان نیویورک به گوش رسید. گفته شده کمپانی مارول حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای نوشتن فیملنامه، کارگردان، تهیه کنندگان و بازیگران کنار گذاشته است.

دستمزد 200 میلیون دلاری رابرت داونی جونیور

این گزارش‌ها حاکی از این است که نیمی از بودجه بازیگران به تنهایی به رابرت داونی جونیور پرداخت می شود که نقش بازیگر اصلی را برعهده دارد. چنین درآمدی ممکن است خیلی پرسر و صدا شود، اما به نظر می رسد به این ترتیب می توان درخواست بازیگر «مرد آهنی» را تامین کرد. در سال ۲۰۱۴ وی در راس لیست پردرآمدترین بازیگران قرار گرفت و ۷۵ میلیون دلار درآمد داشت که ۵۰ میلیون دلار آن بابت فیلم «انتقام جویان » بود.

«انتقام جویان: بیکرانی جنگ ۱ و ۲» در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران می شود.

این در حالی است که رابرت داونی جونیور سال پیش در یک مصاحبه گفته بود این فیلم‌های ابرقهرمانی یک کم کهنه هستند.

«انتقام جویان» ترکیبی از قهرمان‌های مختلف مارولی را در کنار هم جمع کرده و در آن اسکارلت جوهانسون در نقش بیوه سیاه، کریس همس‌ورث در نقش تور، کریس اوانز در نقش کاپیتان آمریکا، جرمی رنر در نقش هاوکی، رابرت داونی جونیور در نقش «مرد آهنی» و مارک روفالو در نقش هالک بازی می‌کنند.

فیلم بعدی کمپانی مارول که اکران می شود «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار است در ماه می ۲۰۱۶ راهی سینماها شود و بیشتر انتقام جویان از جمله اسپایدرمن در آن حضور خواهند داشت. 


ویدیو مرتبط :
مبارزه رابرت داونی جونیور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتیاد، رابرت داونی جونیور را مشهورتر کرد!



اخبار فرهنگی - واقعیت هایی در مورد زندگی رابرت داونی جونیور
اعتیاد، رابرت داونی جونیور را مشهورتر کرد!

اعتیاد به مواد مخدر حیات حرفه ای رابرت داونی جونیور را تقریباً نابود کرد. علیرغم اینکه او بخاطر مواد مخدر از دنیای هالیوود دور شد، ولی پس از ترک اعتیادش قویتر به روی پرده نقره ای بازگشت و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های سینمایی روی کره زمین شده است.

در اینجا بطور مختصر به چند واقعیت زندگی رابرت داونی جونیور که ممکن است ندانید اشاره کرده ایم.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,اعتیاد رابرت داونی جونیور


واقعیت هایی در مورد زندگی رابرت داونی جونیور که نمی دانستید

1. کیفر ساثرلند، ستاره سریال 24، زمانی با رابرت داونی هم اتاقی بود. بعدها رابرت با سارا جسیکا پارکر دوست شد و رابطه آنها مدتی ادامه داشت.

2. رابرت و همسر اولش قبل از ازدواج فقط 42 روز بود که همدیگر را شناخته بودند. رابرت از همسر اولش پسری به نام ایندیو دارد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,اعتیاد رابرت داونی جونیور


واقعیت هایی در مورد زندگی رابرت داونی جونیور که نمی دانستید

3. وقتی رابرت ده سالش بود در لندن زندگی می کرد و مدت کوتاهی کلاس باله کلاسیک می رفت.

4. او در سال 2003 به ورزش وینگ چون، یکی از شاخه های کونگ فو پرداخت و به گفته خودش این ورزش به او کمک کرد تا با اعتیادش مبارزه کند. او حتی برای فیلم شرلوک هولمز مربی آن زمان خود را آورد تا کارئوگرافی مبارزه در یکی از صحنه ها را انجام دهد.

5. رابرت پس از ورود به ژاپن برای مراسم افتتاحیه اکران مرد آهنی، بخاطر فاش نکردن سابقه جنایی زیادش، برای همیشه از ورود به این کشور منع شد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,اعتیاد رابرت داونی جونیور

 
6. در سال 1970، وقتی این بازیگر معروف فقط شش سالش بود، اولین نقش سینمایی اش را از سوی پدرش دریافت کرد و پدرش به او ماری جوانا داد.

7. این هنرپیشه برای حضور در موزیک ویدئوی I Want Love التون جان، یک روز از مرکز ترک اعتیاد اجازه خروج گرفت.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,اعتیاد رابرت داونی جونیور

 
8. در سال 2004، او یک آلبوم تحت عنوان The Futurist منتشر کرد. البته این آلبوم به اندازه آلبوم هایی که بازیگران دیگر منتشر کردند بد نبود، ولی مقبولیت آن از طرف مردم آنقدر زیاد نبود که اجازه انتشار آلبوم دیگری به او داده شود.

9. گذشته از کار کردن در کفش فروشی، یکی از دیگر از اولین شغل های این ستاره هالیوودی، ژست گرفتن به عنوان "هنر زنده" در کلوب های مختلف نیویورک سیتی بود.

10. کارگردان های فیلم های "مرد آهنی" و "شرلوک هولمز" بخاطر قد 176 سانتیمتری این بازیگر، مجبور شدند با کمک کفش و ... قد او را به 180 سانتیمتر برسانند.

اخبار فرهنگی - برترین ها