اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دسترسی به توئیتر بدون اینترنت


گردانندگان سایت توئیتر در حال مذاکره با یک شرکت نوپای سنگاپوری هستند تا دسترسی به خدمات خود برای کاربران بدون دسترسی به اینترنت را هم ممکن کنند.

خبرگزاری فارس: گردانندگان سایت توئیتر در حال مذاکره با یک شرکت نوپای سنگاپوری هستند تا دسترسی به خدمات خود برای کاربران بدون دسترسی به اینترنت را هم ممکن کنند.

 رویترز گزارش، این خدمات به خصوص برای کشورهای مناسب است که دسترسی به اینترنت بر روی تلفن های همراه با سرعت پایینی صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های مرتبط با آن نیز مناسب نیست.

شرکت U2opia Mobile می‌گوید انتظار می رود خدمات یاد شده در سه ماهه اول سال 2014 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. کاربران برای استفاده از این خدمات تنها باید کد خاصی را شماره گیری کنند تا بتوانند به مطالب ارسالی در توییتر و مباحث مختلف طرح شده در آن دسترسی پیدا کنند.

سرویس مذکور که فونت ویش نام دارد قبلا برای برخی دیگر سایت‌های اینترنتی هم راه اندازی شده بود تا برای ارسال مطلب بر روی آنها یا مشاهده محتوا نیازی به اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد. از جمله این خدمات می توان به گوگل تاک اشاره کرد.

 توییتر با 230 میلیون نفر کاربر امیدوار است از این طریق بر تعداد مشترکان خود بیفزاید. البته با استفاده از این سرویس تنها می توان به متن دسترسی پیدا کرد و مشاهده تصویر و ویدیو به این شکل ممکن نیست.


ویدیو مرتبط :
دسترسی سریعتر به اینترنت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دسترسی به تمام تلفنهای 118ازطریق اینترنت



 

دسترسی به تمامی تلفنهای 118 از طریق اینترنت

 

با استفاده از این ترفند که در اصل معرفی یک سایت است میتوانید به صورت کاملأ آنلاین و از طریق اینترنت، با تایپ نام و نام خانوادگی شخص پی به شماره تلفن و محل سکونت او ببرید. با این کار شما از تماس با اپراتورهای 118 شرکت مخابرات بی نیاز میشوید و میتوانید بدون دردسر شماره تلفن تمامی افراد حقیقی و حقوقی را به دست آورید.

بدین منظور کافی است به آدرس http://118.tct.ir بروید.
همان طور که مشخص است برای جستجوی تلفن افراد حقیقی به قسمت "مشترکین حقیقی" و برای جستجوی تلفن شرکت ها و موسسات به قسمت "مشترکین حقوقی" بروید.
در هر دو قسمت هم با استفاده از دکمه جستجو تکمیل فرم نظر به زبان فارسی میتوانید شماره و آدرس فرد مورد نظر را بیابید.
دقت کنید برای استفاده از این سرویس تنها باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

منبع:tarfandestan.com