اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستبرد مسلحانه به بانک مسکن اصفهان/ یک شهروند سارقان را ناکام گذاشت



یک شهروند با شهامت توانست سارقان مسلح یکی از شعبات بانک مسکن در سپاهان شهر اصفهان را ناکام بگذارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، صبح امروز 4 سارق مسلح با صورت‌های نقابدار وارد یکی از شعبات بانک مسکن در سپاهان شهر اصفهان شدند.

این افراد با تهدید اسلحه توانستند مقادیری وجه نقد سرقت کنند ، ولی به محض فرار یکی از شهروندان مسیر فرار را برای سارقان با خودروی شخصی‌اش مسدود کرد.

این اتلاف زمان برای سارقان منجر شد تا پلیس سریعا در محل حاضر و دزدان را طی عملیاتی ضربتی دستگیر کند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان بانک مسکن سپاهان شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان مسلح به بانک صادرات شبانکاره بوشهر دستبرد زدند



 

 

 

سارقان مسلح به بانک صادرات شبانکاره بوشهر دستبرد زدند

 

سارقان مسلح صبح روز یکشنبه به بانک صادرات شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر دستبرد زدند. به گفته شاهدان عینی سارقان که سه نفر و مسلح به سلاح گرم بودند، همزمان با گشوده شدن در بانک و آغاز فعالیت کارکنان وارد بانک شدند و به سرقت اقدام کردند. براساس این گزارش، فیلم ضبط شده در دوربین مداربسته بانک صادرات شعبه شبانکاره تصویر سه نفر مسلح در حالی که نقاب برچهره داشتند و مشغول سرقت از بانک بودند را ثبت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با تایید سرقت از بانک صادرات شعبه شبانکاره گفت: برای بررسی موضوع تیمی به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی این استان به محل حادثه اعزام شده است.

سردار سرتیپ دوم رضا محمدی یگانه با بیان اینکه سارقان به ظاهر سه نفر بوده اند افزود: هنوز مبلغ سرقت شده از شعبه یادشده و دیگر عوامل این سرقت مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه و نیز تلاش برای دستگیری سارقان آغاز شده است.

شبانکاره با ۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال شرق بوشهر واقع شده است.... / خبرگزارى جمهورى اسلامی