اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستبرد به حساب مدیر برای خرید تبلت/ خانم منشی: باور نمی‌کنم، دستگیر شدم



با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس خانم منشی که از حساب بانکی صاحب‌کار خود به‌صورت غیرمجاز برداشت و خرید اینترنتی انجام داده بود، دستگیر شد.

 به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس فتای این استان در این زمینه گفت: شاکی این پرونده فردی 35 ساله و صاحب یک دفتر مهندسی ساختمان است که با اعتماد به منشی خود، اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار وی قرار داده و منشی این شرکت با استفاده از اطلاعات کارت اعتباری مدیر اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرده و از حساب وی 15 میلیون ریال برداشت می‌کند.

سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس فتا متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت؛ زمانی که در اینترنت مشغول جست‌وجو کردن صفحات بودم، تبلیغ فروش تبلت، توجه من را جلب کرد اما به دلیل اینکه توان خرید آن را نداشتم با استفاده از حساب مدیر خود اقدام به خرید اینترنتی کردم اما تصور اینکه روزی شناسایی شوم را نداشتم.

این مقام انتظامی گفت: متهم در ادامه اظهار داشت در روزهای ابتدایی کارم در شرکت، آقای مدیر اطلاعات حساب بانکی‌اش را به من سپرد تا قسط‌‌هایش را پرداخت کنم و به این طریق از مشخصات حسابش با اطلاع شدم.

حسینی هشدار داد: آن دسته از افرادی که اطلاعات حساب بانکی یا کلمات عبور خود را در اختیار نزدیکان یا دوستان خود قرار می‌دهند، نه‌تنها زمینه ارتکاب این‌گونه جرائم را برای افراد فراهم می‌‌کنند بلکه ممکن است خود را دچار مشکل کرده و متحمل خسارت شوند.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اگر به منشی نیاز دارید، می توانید روی گوگل حساب کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منشی کلاهبردار دستگیر شد/ سرقت 300 میلیونی از حساب شرکت



اخبار حوادث - منشی کلاهبردار دستگیر شد/ سرقت 300 میلیونی از حساب شرکت

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک منشی کلاهبردار و کشف ۳۰۰ میلیون ریال وجه مسروقه خبر داد.

سرهنگ سید حسین اصلحی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت شخصی به نام "مجید-پ" مدیر یک شرکت داخلی، به پلیس آگاهی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی مؤنث که به عنوان کارمند در این شرکت مشغول به کار می‌باشد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات به عمل آمده بیان کرد، متهمه مدت یک سال و نیم به عنوان کارمند و مسئول پخش در شرکت وی مشغول به کار بوده است و در طی این مدت به صورت مخفی و به شکل ماهرانه‌ای از فرصت و اعتماد وی سوء استفاده نموده و با ارائه و تأیید فاکتورهای سوری تحت عنوان فروش و هزینه حمل پس از تایید حسابدار شرکت، اقدام به برداشت وجه مبالغی از حساب شرکت نموده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات شاکی، با هماهنگی و دستور مراجع قضایی صورت حساب‌های مربوطه از بانک اخذ و مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در سه ماهه اخیر مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال توسط این منشی از حساب شرکت به صورت روزانه برداشت و به کارت عابر بانک شخص دیگری واریز شده است.

سرهنگ اصلحی اظهارداشت: با احضار این منشی و بیان موضوع، وی که در ابتدا منکر بزه انتسابی و برداشت هرگونه وجهی از حساب شرکت شده بود، پس از مواجهه شدن با دلایل و مدارک موجود کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی کلاهبرداری و سرقت مبلغ ۳۰۰ ملیون ریال اعتراف کرد.

این مقام مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: با جمع آوری دلایل، مدارک و اقرار صریح این کلاهبردار، ضمن تکمیل پرونده و ارجاع به دادسرا، متهمه با قرار تامین مناسب از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تحت نظر قرار گرفت.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران