اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدی کودک8ساله از موبایل فروشی با ورود از کانال کولر



 چندی پیش سرقتی عجیب در محدوده کلانتری 11 شهر کرمان صورت گرفته بود که در نوع خود کم‌سابقه بود.

وقتی مأموران پلیس به بررسی صحنه سرقت پرداختند متوجه شدند دزد وقتی مغازه موبایل‌فروشی تعطیل بود بدون اینکه قفلی را بشکند یا با کلید قفل‌ها را باز کند به داخل آن راه یافته است.

وقتی مأموران دریافتند که دزد از کانال کولر توانسته وارد این مغازه شود خود را در برابر دزد کوچک جثه‌ای دیدند و بازبینی دوربین‌های مداربسته کافی بود تا صحنه‌های شوک‌آور را ببیند.تیم تحقیق دیدند که دزد گوشی‌های موبایل پسر 8 ساله‌ای است که در زمان تعطیلی مغازه از کانال کولر وارد مغازه شده و این سرقت را انجام داده است.

بدین ترتیب، مأموران در اقدام‌های اطلاعاتی، خانه این پسربچه را شناسایی کردند و در بازرسی از خانه‌شان تعدادی گوشی موبایل سرقتی به دست آوردند.این پسرک در بازجویی‌ها چاره‌ای جز افشای راز دزدی‌هایش ندید و گفت: چون کوچولو هستم به راحتی می‌توانم از کانال کولر داخل بروم به خاطر همین وقتی مغازه تعطیل بود از کانال داخل رفته و پس از سرقت 4 گوشی موبایل پا به فرار گذاشتم و نمی‌دانستم دستگیر خواهم شد.


 اخبار حوادث  - ایران 


ویدیو مرتبط :
دزدی کردن از موبایل فروشی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلودارزاده: از کانال های کولر مجمع هم برای گرفتن پست آدم وارد می شود



حزب اسلامی کار,جلودار زاده

جلودارزاده:اصلاح‌طلبان وضعیت امروز را در خواب هم نمی دیدند/ از کانال های کولر مجمع هم برای گرفتن پست آدم وارد می شود

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه برنامه های ارائه شده از سوی روحانی کاملا یک برنامه اصلاح طلبانه است گفت: برای اصلاح طلبان مهم این است که برنامه هایی در راستای اهداف و دیدگاههای اصلاح طلبی اجرایی شود و فرق نمی کند که این برنامه از سوی قالیباف ، جلیلی یا حسن روحانی اجرایی شود مهم این است که برنامه های روحانی با برنامه اصلاح طلبان هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیلا جلودارزاده در سلسله نشست های آینده اصلاح طلبان با موضوع بایدها و شایدهای دولت یازدهم که عصر امروز توسط شاخه دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد با بیان اینکه امروز زمستان رفته و بهار آمده است گفت: امروز در شرایط بازسازی قرار داریم و بعد از یک طوفانی که آمده باید تغییر و تحول انجام دهیم بنابراین سروسامان دادن بر وضع موجود وظیفه دولت و مردم است.

 

وی با طرح این سئوال که برای رفع مشکلات امروز جامعه باید چه تدبیری کنیم گفت: وقتی شنیده می شود که از کانال های کولر مجمع استراتژیک هم برای گرفتن پست آدم وارد می شود آیا این تدبیری که آقای روحانی گفتند می خواهند با آن امور را سر و سامان بخشند محقق می شود.

 

وی گفت: در سالهای گذشته حق دانستن از مردم گرفته شد و حق کار کردن با سیاست های غلط انحصاری شد که امروز باید قانون اساسی و حقوق مردم محور قرار گیرد و حق مردم به آنان داده شود.

 

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تاکید کرد: امروز دیدیم بعد از 8 سال که بسیاری از حقوق مردم از آنان سلب شده بود چرا که عده ای خود را ذیحق می دانستند قانون اساسی اجرا نشد اما امروز از رهبری تا کسانی دیگری که تاکید بر حقوق مردم داشتند تلاش کردند که حقوق مردم به آنان داده شود و قانون اساسی مستقر شود.

 

جلودارزاده با بیان اینکه وقتی اختلافی در جامعه نهادینه می شود علت اصلی آن منفعت طلبی های گروهی در جامعه است گفت: اگر این منفعت طلبی ها اصلاح شود دشمنی ها به دوستی تبدیل می شود و این مهم نیازمند دو کار اساسی است؛ یکی دادن حقوق ملت ها و دیگری رسیدن به تفاهم با همه گروهها و سلایق مختلف است.

 

وی با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت روحانی و تحقق برنامه ها و دیدگاههای دولت تدبیر و امید چیزی فراتر از حقوق بشر می تواند در ایران پیاده شود افزود: حقوق اسلامی فراتر از حقوق بشر است و اگر آنهایی که به روحانی رای دادند و آنهایی هم که رای ندادند وفای به عهده کنند و به رای مردم احترام بگذارند حقوق اساسی و فراتر از آن حقوق بشر در ایران اجرایی خواهد شد.

 

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار همچنین در توصیه ای به روحانی ادامه داد: رئیس جمهور حق طبیعی اش است که از کسانی که با آنان تفاهم دارد در کابینه اش استفاده کند یعنی آدمهایی که متناسب و هماهنگ با روحیات اعتدال و تحول خواهی هستند باید در دولت استفاده شود و رئیس جمهور باید با وزرایش هماهنگ باشد.

 

جلودارزاده با تاکید بر اینکه برای محقق شدن برنامه های دولت تدبیر و امید نیازمند به مجلسی است که بدون مهندسی باندی و گروهی باشد گفت : امیدواریم مجلس آینده مجلسی یکدست و بدون مهندسی باندی و گروهی باشد تا بتواند به دولت کمک کند.

 

وی همچنین در انتقاد به کسانی که روحانی را اصلاح طلب نمی دانند گفت: من مخالف این هستم که روحانی را اصلاح طلب ندانیم،مگر کاری که اصلاح طلبان می خواهند انجام دهند چیست؟ آیا غیر از این برنامه های است که آقای روحانی مطرح کرده است؟ بنابراین این بهترین فرصت است که اصلاح طلبان از آن استفاده کنند.

 

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: برنامه ای که روحانی ارائه داده کاملا اصلاح طلبانه است و ما دیگر چه چیز غیر از این می خواهیم؟ حتما باید من رئیس جمهور می شدم. ما این موضوع را حتی در خواب هم نمی توانستیم ببینیم.

 

جلودارزاده با تاکید بر اینکه حرفهایی که روحانی می زند با دیدگاه اصلاح طلبان هیچ مغایرتی ندارد خاطرنشان کرد: من هر چه برنامه ها و اهداف دولت آقای روحانی را می خواندم برنامه ای است که اصلاح طلبان می خواهند و حالا فرق نمی کند که این برنامه توسط چه کسی اجرا شود می خواهد قالیباف باشد یا جلیلی . موضوع این است که برنامه دولت روحانی همان برنامه ای است که اصلاح طلبان آرزویش را داشتند و می خواستند اجرایی شود./مهر