اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدی مسلحانه از بانكی در تهران در كمال خونسردی



مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام كرد: دزدی مسلح با خونسردی تمام به یكی از شعب بانك در قیطریه وارد و پس از سرقت 620 میلیون ریال از محل گریخت.

به گزارش ایرنا به نقل از مركز اطلاع سانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعت 12 و 40 دقیقه یكشنبه دوازدهم اردیبهشت سالجاری مرد جوانی نقاب پوش وارد بانك اقتصاد نوین شعبه قیطریه شده و پس از بررسی داخل شعبه اسلحه كلت كمری خود را خارج و با تهدید مشتریان از مسئول بانك درخواست پول نقد كرد.

براساس این گزارش مدیر بانك نیز كه نگران جان مشتریان داخل شعبه بود از سارق خواست با برداشتن پول ها از محل دور شود كه این دزد مسلح نیز با برداشتن 620 میلیون ریال وجه نقد در كمال خونسردی پیاده بانك را ترك كرد.

با اعلام موضوع به كلانتری 101 تجریش پرونده تشكیل و به اداره یكم پلیس آگاهی، كارآگاهان بخش مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق مسلح بانك آغاز كرده اند.

 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه از فروشگاه و خونسردی صندوقدار در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین فرصت برای ثبت حساب بانكی سرپرست خانوار استان تهران



 

 

آخرین فرصت برای ثبت حساب بانكی سرپرستان خانوار استان تهران

ستاد هدفمند كردن یارانه های استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد: سرپرستان خانوارهای این استان كه در مهلت تعیین شده قبلی، شماره حساب بانكی خود را به سامانه وزارت رفاه اعلام نكردند 10 روز برای اعلام شماره حساب خود مهلت دارند.

در این اطلاعیه آمده است: این افراد می بایست از امروز 15 شهریور تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 25 شهریور نسبت به اعلام شماره حساب بانكی خود به سامانه وزارت رفاه و تامین اجتماعی به آدرس www.refahi.ir اقدام كنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است : این آخرین فرصت برای اعلام شماره حساب بانكی سرپرستان خانوار است و كسانی كه در این مهلت هم ثبت نام نكنند در این مرحله به آنان یارانه نقدی پرداخت نمی شود.

این ستاد در اطلاعیه دیگری هم از آن دسته از سرپرستان خانوارهایی كه پیشتر شماره حساب خود را جهت واریز نقدی یارانه ها در سامانه الكترونیكی وزارت رفاه و تامین اجتماعی درج كرده ولی حساب آنان به صورت موقت ثبت شده، خواسته شده است از امروز 15 تا 25 شهریور به یكی از طریق زیر به ترتیب اولویت اقدام كنند:

الف - حساب بانكی موجود دیگر خود را كه در سامانه نشان داده می شود را معرفی كنند.

ب - به بانك مورد نظر خود كه پیشتر در سامانه اعلام كرده اند مراجعه و پس از اطمینان از قطعیت حساب خویش دوباره آن را در سامانه وزارت رفاه ثبت كنند.

ج - نسبت به افتتاح حساب جدید در یكی از بانك های كشور اقدام و شماره آن را در سامانه درج كنند و از طریق سامانه مطمئن شوند كه ثبت حساب آنها به صورت قطعی صورت گرفته است.

این ستاد تاكید كرده است كه مهلت ذكر شده برای اعلام شماره حساب بانكی تمدید نخواهد شد..../تحلیل:ایرنا