اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند



پلیس، پسر جوانی را که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش دست به دزدی از بنگاه املاک زده بود بازداشت کرد.

مردی که صاحب بنگاه معاملات املاک است چندی پیش به دادسرای ناحیه پنج تهران رفت و در شکایتی گفت: «پسری که مدتی برایم کار می‌کرد با سرقت ٤٠‌میلیون تومان پول پیش یکی از خانه‌های اجاره‌ای فرار کرده است».بنابراین موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد. پسر جوان بعد از بازداشت در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود گفت: «یک سال پیش از طریق آگهی روزنامه، مشغول به‌کار شدم. صاحب‌کارم مرد خوبی بود و زود به من اعتماد کرد و تمام حساب‌وکتاب بنگاه را به من سپرده بود.

 

حتی کلید گاوصندوق هم دست من بود تا اینکه از چندماه پیش با دختری آشنا شدم و از همان لحظه اول به‌شدت به او علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم».متهم ادامه داد: «وقتی دوستی‌ام با این دختر شروع شد متوجه شدم او دختر ثروتمندی است. او در یک خانواده پولدار به دنیا آمده بود و همیشه در رفاه کامل بود، به‌همین‌دلیل برای به‌دست‌آوردن وی، مجبور بودم خودم را از لحاظ مالی هم‌سطح او کنم.

 

خجالت می‌کشیدم به او بگویم وضع مالی خانواده‌ام خوب نیست. برای اینکه ادعای خود را ثابت کنم به خودروی مدل بالا نیاز داشتم و برای اینکه بتوانم از او خواستگاری کنم تصمیم به دزدی گرفتم».بنا به این گزارش سارق با قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار حوادث - روزنامه شرق


ویدیو مرتبط :
دزدی وحشیانه از دختر مقابل چشمان دختر بچه...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند/ متهم:برای رفتن به خواستگاری نیاز به خودروی مدل بالا داشتم



پسر جوانی كه برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش دست به دزدی از بنگاه املاك زد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مردی كه صاحب یك بنگاه املاك بود به دادسرای ناحیه 5 تهران رفت و در شكایتی به ماموران گفت: پسری كه چند وقت بود برایم كار می كرد با سرقت 40 میلیون تومان پول پیش یكی از خانه های اجاره ای فرار كرده است.

با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

در ادامه با ردیابی های پلیسی پسر جوان شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت: یک سال پیش از طریق آگهی روزنامه در یک بنگاه املاک مشغول به کار شدم. صاحبکارم مرد خوبی بود و خیلی زود به من اعتماد کرد. تا جایی که تمام حساب و کتاب بنگاه را به من سپرده بود. حتی کلید گاوصندوق هم دست من بود. تا اینکه از چند ماه پیش با دختری آشنا شدم و از همان لحظه اول به شدت به او علاقه مند شده و تصمیم گرفتم تا با وی ازدواج كنم.

متهم ادامه داد:وقتی دوستی ام با این دختر شروع شد متوجه شدم که او دختر ثروتمندی است. او در یک خانواده پولدار به دنیا آمده بود و همیشه در رفاه کامل بود، به همین دلیل برای بدست آوردن وی مجبور بودم تا خودم را از لحاظ مالی هم سطح او كنم. خجالت می کشیدم که به او بگویم وضع مالی خانواده ما خوب نیست و در یک خانه اجاره ای زندگی می کنیم. از همان روز اول مجبور شدم به او دروغ بگویم و تظاهر کنم که پسر پولداری هستم. برای اینکه ادعای خود را ثابت کنم به یک خودروی مدل بالا نیاز داشتم. من هیچ پولی نداشتم به همین دلیل برای اینكه بتوانم از او خواستگاری كنم تصمیم به دزدی گرفتم.

وی افزود: وقتی مرد مستاجری برای اجاره یك خانه 40 میلیون تومان به عنوان ودیعه پرداخت كرد، وسوسه شدم تا آن پول را بدزدم. به همین دلیل با دزدیدن این پول و بخشی از پولهای گاوصندوق، مغازه را بسته و متواری شدم. با این پول یك خودروی مدل بالا خریدم و با همان خودرو به خواستگاری دختر مورد علاقه ام رفتم.

با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران