اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدها شلوار مردم را هم می دزدیدند



 

دزدها شلوار مردم را هم می دزدیدند

 

 

 اعضای یك باند تبهكاری كه هنگام سرقت در تهران، شلوار مالباخته ها را نیز می دزدیدند تا مانع تعقیب خود شوند، در درگیری با پلیس هدف اصابت گلوله قرار گرفتند.

در فیلم های شهری، تصاویر حمله متهمان به مردم و سرقت اموال و شلوار آنها ضبط شده است.

در آخرین روزهای مهر امسال مردی كه پس از خرید ۶۰۰۰ دلار قصد عزیمت به محل سكونت خود را داشت، در یكی از خیابان های مركزی شهر به یكباره از سوی ۴ مرد مورد حمله قرار گرفت.

آنها با استفاده از فنون رزمی قصد بیهوش كردن او را داشتند و با سرقت ۶۰۰۰ دلار ارز و شلوار وی از محل متواری شدند، به طوری كه مرد مالباخته قادر به تعقیب آنها نبود.

با شكایت مالباخته در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران، دادیار هاشمیان دستور قضایی را در این ارتباط صادر كرد و پرونده به اداره ۱۸ پلیس آگاهی ارجاع شد.

با بررسی این شكایت و به دست آمدن تصویر حمله سارقان به مالباخته توسط دوربین یك اداره دولتی و بررسی این فیلم، ردپای ۴ سارق حرفه ای و سابقه دار كه به روش خفه كنی، كیف قاپی و پرتاب تخم مرغ از مردم سرقت می كردند، شناسایی شد.

عملیات دستگیری

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در ارتباط با پیگیری این پرونده به «جام جم» گفت: پس از شناسایی تبهكاران سابقه دار، یك تیم ویژه از كارآگاهان مخفیگاه های این متهمان را شناسایی كردند و سرانجام بامداد ۲۵ آبان در حالی كه ۴ متهم تحت تعقیب در یك سفره خانه حضور پیدا كرده بودند، بلافاصله تیم های ضربت پلیس آگاهی محل را به محاصره درآوردند كه آنها با مشاهده ماموران با قمه و چاقو به پلیس حمله ور شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: در پی حمله تبهكاران، ماموران نیز با استفاده از قانون به كارگیری سلاح هر ۴ متهم را از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار داده و به مراكز درمانی منتقل كردند.

محمدیان تصریح كرد: با گزارش دستگیری تبهكاران خشن به دادیار جنایی، دستور بازرسی مخفیگاه متهمان صادر شد و ماموران در چند نقطه تهران با ورود به این محل ها مقادیر قابل توجهی دلار و یورو، چك پول های ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی، سكه و سرویس های طلا و جواهر را كشف و ضبط كردند.

ایجاد رعب و وحشت

سرهنگ محمدیان اظهار كرد: اعضای این باند كه از هم محلی های قدیمی هستند، پس از آزادی از زندان با استفاده از القاب و عناوین عجیب و غریب، با ایجاد رعب و وحشت از مردم سرقت می كردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت های گسترده اعضای این باند، از مردم خواست در صورتی كه اموال آنها توسط سرنشینان ۲ دستگاه موتورسیكلت آبی و سیاه سرقت شده است، به شعبه اول دادیاری یا اداره ۱۸ پلیس آگاهی مراجعه كنند.

اعتراف متهم پرونده

رضا، سركرده این باند كه یك متهم سابقه دار است، روز گذشته در اولین مرحله از اعترافات خود عنوان كرد: به دلیل تسلط بر فنون رزمی، با پرسه زدن در اطراف مراكز خرید و فروش ارز خریداران را تعقیب و به آنها حمله می كردیم و با سرقت شلوار مالباخته ها، مانع از تعقیب خود می شدیم.

وی اضافه كرد: پول های سرقتی از مردم صرف خوشگذرانی و تهیه مواد مخدر شیشه شده است و اكنون نیز در انتظار مجازات هستیم.

با اعترافات متهم به ده ها فقره سرقت، دستور شناسایی مالباختگان صادر شده است.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
عجب چیزیه این شلوار....تبدیل شدن شلوار کردی به تیوپ!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزدها، گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی را دزدیدند



 

 دزدها، گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی را دزدیدند

 

 

دزدهای حرفه ای با ورود به خانه ای در شهریار، گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی حاوی پول و طلا را سرقت كردند. به گزارش «جام جم»، نیمه شب جمعه گذشته وقتی اعضای خانواده ای از مهمانی به منزلشان در شهرك عباسپور شهریار بازگشتند، مشاهده كردند در ورودی خانه تخریب و گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی حاوی ۸۰ میلیون تومان پول و طلا سرقت شده است.

در پی این ماجرا مرد صاحبخانه با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهریار تماس گرفت و سرقت را اطلاع داد.

 

سرقت گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی

دقایقی پس از این تماس، ماموران آگاهی شهریار با حضور در محل سرقت و تحقیق از شاكی متوجه شدند گاوصندوق به سرقت رفته حاوی ۸۰ میلیون تومان پول، چند فقره چك به مبلغ ۵ میلیون تومان، ۳۰ عدد سكه بهار آزادی، یك سرویس طلا، یك جلد گذرنامه، شناسنامه، كارت های اعتباری بانكی، دسته چك و اسناد و مدارك ملكی بوده است.

با ثبت اظهارات شاكی، در بررسی دوباره از محل سرقت معلوم شد سارقان، گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی را با قراردادن روی یك تخته فرش از ساختمان خارج كرده اند.

با جمع بندی اطلاعات، ماموران كه احتمال می دادند سارقان آشنایی كامل با خانواده مالباخته دارند، به تحقیق دوباره از اعضای این خانواده پرداختند.

 

اختلاف دیرینه با برادر

پدر خانواده در اظهاراتش به پلیس گفت: من و برادرم از سال ها قبل با هم اختلاف داشتیم و دامنه این اختلاف ها هر روز بیشتر می شد.

شاكی یادآور شد: چند روز قبل از حادثه، برادرم همراه اعضای خانواده اش با سد كردن راه فرزندان من، با یكدیگر دعوا و تهدید كرده بودند اگر از آنها شكایت كنیم، اموال منزلم را سرقت می كنند، اما ما توجهی به این تهدیدها نكردیم.

 

تهدیدهای مرگبار

شاكی تصریح كرد: روز بعد دوباره خانواده برادرم در خیابان با من و اعضای خانواده ام مشاجره كردند كه تصمیم به شكایت از آنها گرفتیم.

وی افزود: در همین موقع پسر و داماد برادرم تاكید كردند اگر از آنها شكایت كنیم، با اجیر كردن چند آدمكش اعضای خانواده ام را به قتل خواهند رساند و اموال قیمتی، خانه را سرقت خواهند كرد.

 

احضار به دادسرا

شاكی یادآور شد: گمان می برم برادرم و اعضای خانواده اش به قصد انتقامگیری از من و خانواده ام افرادی را اجیر كرده اند تا گاوصندوق را سرقت كنند.

با تشكیل پرونده ای در شعبه چهارم دادیاری دادسرای عمومی شهریار، دستور احضار برادر شاكی و اعضای خانواده وی به دادسرا صادر شد تا تحقیقات تكمیلی از آنها انجام شود.... / دزدهای حرفه ای با ورود به خانه ای در شهریار، گاوصندوق ۳۰۰ كیلویی حاوی پول و طلا را سرقت كردند.گزارش : جام جم آنلاین