اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدها دستگاه خود پرداز بانك را از جا کنده و با پول هایش به سرقت بردند!



 

 

دزدها دستگاه خود پرداز بانك را از جا کنده و با پول هایش به سرقت بردند!

 

گفته می شود مبلغ این دزدی جالب شانزده میلیون تومان بیشتر نبوده که البته دستگاه atm بیشتر از پول های درونش ارزش خواهد داشت .

تعامل:کارکنان بانک انصار شعبه پاسداران اخیرا با صحنه جالبی روبه رو شدند .وقتی که کارمندان در محل کار خود حضور پیدا  کردند جای خالی عابر بانک باعث شده بود کارمندان بانک حسابی هیجان زده بشوند و البته با پلیس تماس بگیرند.

داستان از این قرار است که سارقان محترم با روشی که هنوز برای پلیس معلوم نیست دستگاه atm را از جا کنده و همراه با پول هایش به سرقت برده اند.

گفته می شود مبلغ این دزدی جالب شانزده میلیون تومان بیشتر نبوده که البته دستگاه atm بیشتر از پول های درونش ارزش خواهد داشت .

پیش از این هم در سراسر دنیا از این اتفاقات جالب رخ داده بود نمونه آن در روسیه که عابر بانک به طور کامل از جا کنده شده بود ، پلیس روسیه اعلام کرد: در این حادثه یک مرد کشتی‌گیر به همراه فرد دیگری وارد مرکز تجاری شد و دستگاه عابربانک را از جایش کند و با قرار دادن این دستگاه 90کیلویی بر روی کتف خود، از آنجا خارج شد. دستگاه عابربانک حاوی 25 هزار روبل بود.

این مدل دزدی ها که با الگو گیری از دزدی های بین اللملی است اخیرا در کشور ما در حال افزایش است ..../ taamolnews.ir


ویدیو مرتبط :
دستگاه کنده تراش درخت - کنده خردکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه برای چندمین بار از یك بانك



 

یك شعبه بانك در شهرك صنعتی جی اصفهان برای چندمین بار مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

۲ سارق مسلح صبح چهارشنبه با ورود به بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی پس از تهدید كاركنان و مشتریان بانك با سرقت موجودی بانك متواری شدند.


در پی این سرقت موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ۲ سارق كه مجهز به سلاح كلاشینكف بوده‌اند، پس از ورود به داخل شعبه و ضرب و جرح یكی از مشتریان بانك، ۶ میلیون تومان سرقت كرده و با تهدید یكی از كاركنان خودروی او را نیز به سرقت برده و متواری شده‌اند.


با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط تلاش برای دستگیری سارقان آغاز و ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته كارمند بانك كشف و ضبط شد.


بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی تاكنون ۲ بار دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است و یك بار هم ۲ سارق مسلح قصد سرقت از این محل را داشته‌اند كه پیش از هر اقدامی و در یك قدمی سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند.