اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدان مسلح خانه‌های اهواز دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت مسلحانه

 

اخبار حوادث - دزدان مسلح خانه‌های اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری اعضای باندی خبر داد که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان در کلانشهر اهواز می کردند.

سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگارن در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع دو فقره پرونده قضایی از کلانتری های 33 و 24 کلانشهر اهواز با موضوع سرقت مسلحانه منزل ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاهان پلیس در تحقیقات خود متوجه شدند شباهت های زیادی بین دو سرقت به وقوع پیوسته وجود دارد و همچنین سرنخ های جدیدی از یک سارق سابقه دار در این سرقت ها بدست آوردند که با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد .

سرهنگ خواجوی در ادامه اظهار داشت : متهم در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 2 سرقت مسلحانه منزل در شهر اهواز با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس ، مخفیگاه سارقان شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات جداگانه کلیه متهمان دستگیر که در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطر نشان کرد : متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگارن

 


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مرد مسلح به خانه ستاره سینما/ پلیس با هلیکوپتر متهم را تعقیب و دستگیر کرد + تصاویر



پلیس یک مرد مسلح را در خانه ی ستاره سینما دستگیر کرد ..

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،پلیس یک مرد مسلح را در خانه ی ستاره سینما دستگیر کرد .

این مرد مسلح که در خانه خانم " رابی روز " واقع در " لس آنجلس " حضور داشت و برای او ایجاد ترس و مزاحمت کرد، توسط پلیس دستگیر شد .

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حمله مرد مسلح به خانه ستاره سینما

 

این هنرپیشه " استرالیایی" 20 دقیقه بعد از این حادثه این موضوع را با طرفداران خود در شبکه اجتماعی اش به اشتراک گذاشته و فیلم دوربین حفاظتی خانه اش را به نمایش گذاشت .

او که در شب پنجشنبه به همراه آقای LA ؛ دی جی " اسکری لکس " به خانه اش برگشته که بعد از چند دقیقه حضور یک مرد مسلح را به پلیس گزارش می کند و مأموران " باهلیکوپتر و سگهای " آموزش دیده توانستند او را که در حیاط پشتی خانه بود دستگیر کنند .

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حمله مرد مسلح به خانه ستاره سینما

 

این هنر پیشه که به همراه دوستش خانم " فوب راهل " زندگی می کند در اوایل امسال خانه اش را از " کالیفرنیا " به لس آنجلس تغییر مکان داد و به طرفدارانش گفت : که از دوباره دیدن فیلم دوربین های امنیتی خانه ام می ترسم .

پلیس همچنان در حال یافتن انگیزه ی متهم در رابطه با حضورش با اسلحه در خانه ی رابی است .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران